Пропустити навігацію

Про питання пенсійного законодавства – в режимі «гарячої» телефонної лінії

novos Garyacha liniya 300x225 - Про питання пенсійного законодавства  - в режимі «гарячої» телефонної лінії

 

Начальник Новоселицького відділу обслуговування громадян Анатолій Процюк в режимі «гарячої» телефонної лінії спілкувалася з жителями району.

Посадовець, спілкуючись із дозвонювачами, відповів на запитання щодо змін, які відбулись у пенсійному законодавстві, зокрема надав роз’яснення щодо перерахунків пенсій з 01.01.2019 та про підготовчий процес та механізм проведення перерахунку з 01.03.2019. Також поінформував пенсіонерів-одержувачів субсидій, що виплата житлових субсидій у готівковій формі здійснюватиметься через Пенсійний фонд України шляхом перерахування коштів на пенсійні рахунки в уповноважених банках або через виплатні об’єкти АТ “Укрпошта».

Начальник районного управління також повідомляв кожному про можливість звернення за додатковими питаннями через відеозв’язок або отримати інформацію з питань пенсійного забезпечення зареєструвавшись на Веб – порталі Пенсійного фонду України.

Начальник  Кельменецького 

25.02.2019 GARYACHA LINIYA 300x200 - Про питання пенсійного законодавства  - в режимі «гарячої» телефонної лініївідділу обслуговування громадян (сервісного центру) Оксана Корогода  провела «гарячу» лінію в приміщенні районної газети «Рідне слово».

І хоча темою розмови було анонсовано «Ресурсні можливості електронних сервісів Пенсійного фонду України», тематика спілкування вийшла значно ширшою.

Перш за все, пенсіонери району цікавилися перерахунком пенсій з 1 березня 2019 року із врахуванням оновленого показника заробітної плати та виплатою житлових субсидій у готівковій формі.

Жителі молодшої вікової категорії запитували про можливості електронних сервісів Пенсійного фонду та добровільну участь в соціальному страхуванні. Під час розмов також обговорено тему легалізації тіньової занятості та виплати заробітної плати «в конверті».

Представник Пенсійної служби наголосила пенсіонерам на перевагах банківського обслуговування  та виготовлення електронного пенсійного посвідчення.

Особи, які звернулися за консультацією, залишилися задоволеними отриманою детальною інформацією, що дозволила їм розширити пенсійний кругозір.

zastavna pryama telefonna liniya 300x225 - Про питання пенсійного законодавства  - в режимі «гарячої» телефонної лініїЗаступник начальника  Заставнівського відділу обслуговування громадян управління обслуговування громадян Світлана Турецька надала відповіді на запитання жителів Заставнівського району під час «прямої» телефонної лінії, про проведення якої напередодні було оголошено по районному радіомовленню.

Близько 2-х годин представник Фонду відповідала на телефонні дзвінки мешканців Заставнівського району, які стосувалися переважно перерахунків пенсій в 2019 році,  складових розміру пенсії, уточнення страхового стажу врахованого для призначення пенсії, порядку здійснення перерахунку пенсії працюючим пенсіонерам. Деякі питання стосувалися порядку укладання договору добровільного страхування  та легалізації заробітної плати.

На всі запитання, були надані кваліфіковані  відповіді та консультації.

На кінець розмови всім було роз’яснено умови та переваги користування відеозв’язком та Веб-порталом Пенсійного фонду України.

background Layer 1