Пропустити навігацію

Ближче до людей: буковинські пенсійники надають роз’яснення і консультації, виїжджаючи до населених пунктів

Vyyizni pryjomy1 - Ближче до людей: буковинські пенсійники надають роз’яснення і консультації, виїжджаючи до населених пунктівЗ метою охоплення інформаційно-роз’яснювальними  заходами якомога ширшого кола населення та донесення до краян змісту державної політики у сфері пенсійного забезпечення працівники пенсійної служби здійснюють виїзні прийоми.

Начальник Кельменецького відділу обслуговування громадян Оксана Корогода провела виїзний прийом громадян в селі Берново. Представник Фонду роз’яснила мешканцям населеного пункту порядок призначення та перерахунку різних видів пенсій, в тому числі працюючим пенсіонерам, розповіла про умови зарахування пільгового стажу та ознайомила з правилами користування електронними сервісами.

Фахівець пенсійної служби наголосила  на порядку виплати пенсії за фактичним місцем проживання, обов’язку та відповідальності кожного пенсіонера повідомляти органи Фонду в районі про зміни адреси проживання та факту працевлаштування. Проінформувала відвідувачів про переваги одержання пенсійних виплат через вкладні рахунки в банківських установах.

В рамках робочої поїздки Оксана Корогода провела зустрічі з фізичними особами, які здійснюють підприємницьку діяльність на території села. Представник Фонду роз’яснила основні аспекти пенсійного законодавства, звернула увагу на важливість легалізації доходів людей працездатного віку  та залежність розміру майбутньої пенсії від розміру офіційної  заробітної плати.Vyyizni pryjomy2 - Ближче до людей: буковинські пенсійники надають роз’яснення і консультації, виїжджаючи до населених пунктів

Начальник Заставнівського відділу обслуговування громадян Віктор Стасюк провів виїзний прийом у Малокучурівському стаціонарному відділенні постійного або тимчасового проживання громадян “Наш дім” Заставнівського територіального центру соціального обслуговування. Послугами цього закладу регулярно користуються понад три десятка  пенсіонерів, які  здебільшого потребують постійного догляду та мають слабке здоров’я. В ході прийому начальник відділу поцікавився умовами побуту, своєчасністю отримання пенсійних виплат та надав детальні консультації з питань пенсійного забезпечення.

Vyyizni pryjomy4 - Ближче до людей: буковинські пенсійники надають роз’яснення і консультації, виїжджаючи до населених пунктівПрийом мешканців Мамаївської об’єднаної територіальної громади в приміщенні Лужанської селищної ради провела  заступник начальника Кіцманського відділу обслуговування громадян Марія Баланецька.

Представник Фонду поінформувала краян про те, що прийоми фахівців пенсійної служби надалі будуть здійснюватись щомісяця кожного першого та третього четверга згідно з графіком. Вони надаватимуть такі послуги, як надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, прийом замовлень на видачу довідок, видача довідок та  оригіналів трудових книжок, видача пенсійних посвідчень, прийом анкет на їх виготовлення, забезпечення доступу до електронних ресурсів Пенсійного фонду України  тощо.

Vyyizni pryjomy3 - Ближче до людей: буковинські пенсійники надають роз’яснення і консультації, виїжджаючи до населених пунктів

Громадяни, які звернулись на прийом, отримали фахові консультації та детальні відповіді на запитання. Більшість відвідувачів цікавилась порядком пенсійних перерахунків та забезпечення, законодавчого підґрунтя, що є умовою для призначення чи перерахунку пенсій різним категоріям пенсіонерів.

Жителі Мамаївської ОТГ висловили вдячність представнику Фонду за надану можливість користуватись послугами спеціалістів Кіцманського відділу обслуговування громадян. за місцем проживання.

Завідуюча сектору з питань призначення та перерахунків пенсій Надія Заришняк відвідала  пенсіонерів, яким виповнилось 80 і більше років, за місцем їхнього проживання.

Представник пенсійної служби Новодністровська розповіла літнім людям про зміни, які відбулись в пенсійному законодавстві, назвала складові, на основі яких здійснюються пенсійні перерахунки. Надія Заришняк  поцікавилась, чи немає у пенсіонерів зауважень щодо виплати пенсій, чи задоволені вони обслуговуванням працівників пенсійної служби.

Ознайомила з телефонами «гарячої» лінії відділу, за якими у разі потреби можна звернутися за консультацією спеціаліста.

background Layer 1