Пропустити навігацію

Співпраця з банківськими установами – важливий напрямок роботи пенсійної служби

Kitsman bank - Співпраця з банківськими установами – важливий напрямок роботи пенсійної служби З огляду на те, що співпраця з банківськими  установами дозволяє  заощадити кошти для фінансування пенсій, зміцнення такої взаємодії є важливою ділянкою роботи буковинських пенсійників.

Начальник Кіцманського відділу обслуговування громадян управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Тетяна Шемчук провела зустріч з працівниками КБ «Укргазбанк».

Фахівець пенсійної служби акцентувала увагу на важливості дотримання банкірами вимог Порядку виплати пенсій та грошових допомог за згодою пенсіонерів через їхні поточні рахунки і наголосила на необхідності постійного контролю працівниками банківських установ виплат пенсій за довіреністю. Представники сторін обговорили шляхи підвищення ефективності роботи із залучення громадян до отримання пенсійних коштів в банківських установах, а також вжиття заходів щодо збільшення кількості банкоматів та платіжних терміналів у віддалених населених пунктах району. Керуючий Кіцманським відділенням КБ «Украгазбанк» Мирослав Григоращук відзначив факт зростання довіри до банківської системи та позитивну динаміку залучення громадян до обслуговування банківською установою.

Тетяна Шемчук запропонувала продовжити практику спільних зустрічей з трудовими колективами району, зокрема закладів охорони здоров’я, освіти, культури тощо.

За підсумками зустрічі розроблено покрокові спільні дії у справі залучення пенсіонерів до обслуговування банківськими установами.Kelmentsi KRUGLYJ STIL OSHHADBANK - Співпраця з банківськими установами – важливий напрямок роботи пенсійної служби

Пенсійники Кельменеччини провели засідання за круглим столом з працівниками   ТВБВ № 10025/0197 філії Чернівецького обласного  управління № 10255 АТ «Ощадбанк». Тема  зустрічі стосувалася  удосконалення роботи з вчасного забезпечення пенсійних виплат та якісного обслуговування осіб пенсійного віку, недопущення черг, вивчення можливостей розширення мережі операційних кас та банкоматів.

Керівник відділу обслуговування громадян  Оксана Корогода обговорила з представниками банку  комплекс заходів з проведення спільної інформаційно-роз’яснювальної роботи з кожним пенсіонером на предмет залучення до банківського обслуговування. Учасники засідання окреслили шляхи покращення результатів спільної роботи, метою яких є  надання якісних послуг пенсіонерам Кельменеччини.

background Layer 1