«Дзвінки турботи» – зручний метод отримання кваліфікованих роз’яснень
Для працівників Сокирянського відділу обслуговування громадян стало вже традицією проводити «дзвінки турботи». В першу чергу такі «дзвінки» адресуються особам, яким виповнилося 80 і більше років, а також людям з обмеженими можливостями.
Головний спеціаліст сервісного центру Мальвіна Гінгуляк здійснила черговий такий дзвінок. У телефонному режимі фахівець пенсійної служби цікавилась станом справ і здоров’я пенсіонерів, уточнювала, чи своєчасно вони отримують пенсії та інші належні виплати, чи задоволені рівнем обслуговування. Пенсіонери ставили представнику Фонду свої запитання, які стосувалися порядку нарахування й перерахунку пенсій та складових, від яких залежить розмір пенсії. Ознайомила з основними аспектами пенсійної реформи, роз’яснила порядок зарахування страхового стажу.
Громадяни були дуже задоволені тим, що до них телефонують та інформують про зміни в пенсійному законодавстві.