Пропустити навігацію

Про стан виконавської дисципліни в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

КОЛЕГІЯ

ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ

ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

м. Чернівці
22 лютого 2019                                                                                          №2-2

 

Про стан виконавської дисципліни в

Головному управлінні Пенсійного

фонду України в Чернівецькій області

        Заслухавши доповідь начальника управління адміністративно-господарського забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Юрійчука В.О. «Про стан виконавської дисципліни в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області», колегія відмічає, що протягом 2018 року вживались заходи, спрямовані на зміцнення виконавської дисципліни, що забезпечило її стан на рівні вимог чинних державних стандартів з діловодства.

         За 2018 рік працівниками діловодної служби Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області опрацьовано 191084 документи, що на 11300 документів менше ніж за аналогічний період 2017 року (202384). Із загальної кількості опрацьованих документів 49% (93700) становлять документи вхідної кореспонденції та 50,4% (96324) – вихідної кореспонденції та 0,6% документів власних управлінських рішень (1060).

        Протягом 2018 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 93700 документів, включаючи пенсійну документацію (62930), що 97,8% від кількості вхідної кореспонденції за 2017 рік (95798).

        Заходи, що спрямовані на своєчасне виконання завдань, поставлених перед Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області відповідно до законів України, постанов Кабінету Міністрів України, документів Пенсійного фонду України, запровадження нових форм і методів роботи з контрольними документами, постійне надання методичної допомоги структурним підрозділам Головного управління, щоденний моніторинг відстеження стану опрацювання контрольних документів на всіх етапах підготовки відповіді забезпечують в Головному управлінні належний рівень виконавської дисципліни.

        За 2018 рік створено 96324 вихідних документи, включаючи пенсійну документацію (62930), що на 7477 документів  менше в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (103801), з них: 2306 документів направлено до Пенсійного фонду України, 246 документів до обласної державної адміністрації, 30842 документи до різних організацій.

 Стан виконавської дисципліни знаходиться на постійному контролі керівництва Головного управління та керівників структурних підрозділів Головного управління.

 Відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 14.10.2010 №23-4 “Про стан виконавської дисципліни в органах Пенсійного фонду України” та  плану роботи Головного управління на 2018 рік питання виконавської дисципліни щоквартально розглядалось на засіданнях колегії Головного управління та щопонеділка на апаратних нарадах при начальнику Головного управління.

        Аналіз виконання рішень колегії, наказів Головного управління за 2018 рік свідчить, що посадовими особами Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області вчасно виконуються поставлені завдання.

ВИРІШИЛИ:

  1. Інформацію начальника управління адміністративно-господарського забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Юрійчука В.О. «Про стан виконавської дисципліни в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області»   взяти до відома.
  2. Керівникам структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області :

        2.1. Продовжувати здійснювати щоденний контроль за виконанням документів, наданих доручень, аналізувати своєчасність виконання поставлених завдань.

         2.2. Провести інвентаризацію документів структурного підрозділу за минулий рік на предмет закриття та  провести роботу щодо підготовки документів для формування у справи для подальшої передачі в архів Головного управління.

         2.3. Оформити папки для документації відповідно до зведеної номенклатури справ Головного управління на 2019 рік.

  1. Начальнику управління адміністративно-господарського забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Юрійчуку В.О. продовжувати надавати методичну і практичну допомогу структурним підрозділам Головного управління по організації роботи з документами та здійсненні контролю за їх виконанням.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника
    начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій
    області Кривулю О.В.

Голова колегії                                                                                                                                                                                                                                                                М. РОМАНІВ

Секретар колегії                                                                                                                                                                                                                                                                           Є.ЄВАСЬ

background Layer 1