Пропустити навігацію

Про роботу Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення за підсумками 2018 року

КОЛЕГІЯ

ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ

ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

22 лютого 2019                    м. Чернівці                                           № 2-3

 

Про роботу Головного управління Пенсійного

фонду України в Чернівецькій області

щодо забезпечення реалізації конституційного

права на звернення за підсумками 2018 року

 

Заслухавши доповідь начальника управління адміністративно – господарського забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Юрійчука В.О., про роботу Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення за підсумками 2018 року, колегія відмічає наступне.

Структурні підрозділи Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області забезпечують організацію прийому та розгляд звернень громадян, що надходять під час особистих та виїзних прийомів, а також різними засобами зв’язку: поштовим зв’язком, електронною поштою, через Веб-портал електронних послуг, державної установи «Урядовий контактний центр».

Протягом 2018 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 4815 звернень громадян, що на 275 звернень  більше у порівнянні з 2017 роком (4540).

Аналіз надходження звернень громадян свідчить, що найбільше звернень надійшло від жителів м. Чернівці (1259), Кіцманського (648), Заставнівського (497), Вижницького (397), Сторожинецького (346) та Хотинського (339) районів області.

Питома вага звернень, які надійшли протягом звітного періоду від органів влади до Фонду області, становить 18% (190) від загальної кількості письмових звернень (1085), що менше на 35 порівняно зі звітним періодом 2017 року (225).

Протягом 2018 року зареєстровано 1085 письмових звернень або 23% від загальної кількості усіх звернень (4815), що менше на 94 звернення, ніж протягом 2017 року (1179).

На особистих прийомах керівництвом та керівниками структурних підрозділів Фонду області прийнято 1071 особу (22% від загальної кількості усіх звернень (4815)), що менше на 83 особи, ніж протягом звітного періоду 2017 року (1154), а під час виїзних прийомів – 1980 осіб (41%), що більше на 416 осіб порівняно з 2017 роком (1564).

В своїх зверненнях до Фонду області громадяни найчастіше порушували питання щодо призначення та перерахунку пенсії – 1071 звернення (22%), роз’яснення законодавства – 674 (14%), щодо підвищення розміру пенсії – 600 (12%), перевірки правильності нарахування пенсії – 438 (9%), порядок розрахунку з/п та стажу для обчислення пенсії – 409 (8%).

Протягом 2018 року надійшло 142 повторних звернень громадян до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, що на 9 менше порівняно з 2017 роком (151). Аналіз порушених у повторних зверненнях питань свідчить про те, що громадяни звертаються з приводу підвищення, перерахунку пенсій та перевірки правильності нарахування пенсій. З числа розглянутих повторних звернень заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено. Проте, вони залишаються незадоволеними і продовжують звертатись до Фонду області та вищих органів влади.

Для зменшення кількості звернень та попередження випадків їх повторних звернень в режимі робочого дня за допомогою постійно діючих «гарячих» телефонних ліній отримали консультації 9937 осіб. Протягом 2018 року отримали консультації з пенсійного забезпечення в режимі відеозв’язку 3473 особи, що на 291 більше, ніж протягом звітного періоду минулого року (3182). В т.ч. керівництвом Фонду області надано консультацій 1346 особам, що на 314 більше, ніж протягом аналогічного періоду минулого року (1032). Найчастіше такий спосіб використовують жителі Кельменецького та Хотинського районів. Найменше послуг в такому режимі надано Сторожинецьким та Глибоцьким відділами обслуговування громадян.                                                                                                                                                  До «Урядового контактного центру» звернулось 508 осіб, що на 86  звернень менше, ніж протягом 2017 року (596). З них найбільше надійшло від жителів м.Чернівці (168 звернень).

Протягом звітного періоду спостерігається збільшення кількості надходжень електронних звернень громадян через Веб-портал Фонду (протягом 2018 року зареєстровано 171 звернення громадян, що більше на 122 звернення, ніж протягом 2017 року (49)). Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу по області складає 31921 особа, тобто протягом 2018 року зареєстровано 21370 осіб.

Протягом 2018 року прийнято 151186 громадян, що зверталися до структурних підрозділів Фонду області за принципом «єдиного вікна», що на 10858 осіб більше порівняно з 2017 роком (140328).

            За звітний період надано консультацій 743 особам з інвалідністю, особам з інвалідністю за зором та особам, яким виповнилося 80 і більше років.

В області наявні 272 сільських (міських, районних)  рад, з них – 246 (90%) мають доступ до покриття Інтернет мережею. В 241 (89%) сільських (міських, районних) радах є можливість в наданні послуги відеозв’язку. Кращий показник спостерігається у Вижницькому, Кельменецькому, Кіцманському,  Новоселицькому та у Новодністровському відділі.

В постійно – діючих консультативних та агентських пунктах протягом звітного періоду отримали консультації та роз’яснення 1899 осіб, що більше на 475, ніж протягом звітного періоду 2017 року (1424).

Робота Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення знаходиться на належному рівні та забезпечує виконання поставлених завдань.

ВИРІШИЛИ:

  1. Роботу Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області визнати такою, що відповідає вимогам Закону України “Про звернення громадян”.
  2. Керівникам сервісних центрів управління обслуговування громадян Головного управління:

2.1. Продовжувати активну інформаційну – роз’яснювальну роботу щодо змін в пенсійному законодавстві, як упереджувальний захід щодо надходження звернень громадян до “Урядового контактного центру”, вищих органів влади та зменшення кількості повторних звернень громадян.

2.2. Забезпечити належний рівень та чіткий контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства при веденні діловодства за зверненнями громадян.

2.3. Продовжувати роботу щодо розширення мережі охоплення послуги відеозв’язку у всіх об’єднаних територіальних громадах районів області та збільшення кількості користувачів даною послугою.

2.4. Продовжувати роботу щодо популяризації дистанційних методів обслуговування громадян шляхом постійного розміщення інформаційних матеріалів в друкованих ЗМІ та на радіо, адресу відеозв’язку на інформаційних стендах в приміщеннях ОТГ, селищних та сільських радах.

2.5. Забезпечити в повному обсязі реалізацію програмного забезпечення “Облік звернень громадян”.

  1. Керівникам Герцаївського (Капра Л.А.) та Глибоцького (Крецу І.П.) відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області налагодити роботу з головами сільських рад щодо 100% покриття послугою відеозв’язку сільських рад, в яких наявне покриття Інтернет – мережі.
  2. Керівникам Сторожинецького (Німіжану О.К.) та Глибоцького (Крецу І.П.) відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області активізувати роботу щодо збільшення кількості користувачів послугою відеозв’язку.
  3. Сектору обробки звернень громадян управління адміністративно – господарського забезпечення Головного управління:

5.1. Забезпечити контроль за веденням програмного комплексу «Облік звернень».

5.2. Надавати методичну, практичну допомогу та підвищувати кваліфікаційний рівень спеціалістів структурних підрозділів Головного управління стосовно організації роботи зі зверненнями громадян шляхом проведення навчань,  семінарів, в т.ч. в режимі аудіо – конференції відповідно до вимог чинного законодавства України.

  1. Керівникам відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управління обслуговування громадян надати інформацію щодо виконання Рішення колегії при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області сектору обробки звернень громадян управління адміністративно-господарського забезпечення до 21.03.2019.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника начальника Головного управління Мельника В.І.

Голова колегії                                                                                                                                                                                                                                                    М. РОМАНІВ

Секретар колегії                                                                                                                                                                                                                                                          Є. ЄВАСЬ

background Layer 1