Пропустити навігацію

Мешканці Сокирянщини отримали відповіді на питання пенсійного забезпечення через гарячу телефонну лінію

sok pryama 300x200 - Мешканці Сокирянщини отримали відповіді на питання пенсійного забезпечення через гарячу телефонну лініюНачальник Сокирянського відділу обслуговування громадян Лідія Козак надала роз’яснення актуальних питань пенсійного забезпечення мешканцям району під час спілкування   в режимі гарячої телефонної лінії в редакції районної газети «Дністрові зорі».

Фахівець пенсійної служби поінформувала додзвонювачів про пенсійні перерахунки, які відбудуться цьогоріч у зв’язку зі збільшенням прожиткового мінімуму, середньої зарплати в Україні та зростанням рівня споживчих цін.  Роз’яснила механізм виплати Пенсійним фондом коштів для розрахунків за комунальні послуги пенсіонерам, які одержують субсидії. Поінформувала про можливість виготовлення електронного пенсійного посвідчення, яке одночасно є посвідченням особи та платіжною карткою, якою можна здійснювати розрахунки в торгівельних мережах, сплачувати комунальні послуги тощо. Розповіла про можливість оперативного отримання корисної інформації на Веб-порталі Пенсійного фонду та за допомогою підключення послуги СМС-інформування. Лідія Козак надала фахові відповіді на індивідуальні запитання всіх, хто з ними звернувся, та порадила за потреби в додаткових консультаціях виходити на зв’язок зі спеціалістами Фонду за телефоном гарячої лінії й через відеосервіс.

background Layer 1