Представник Фонду надала відповіді на запитання мешканців Новодністровська в режимі гарячої телефонної лінії
Начальник Новодністровського відділу обслуговування громадян Наталя Якубовська надала фахові роз’яснення актуальних питань пенсійного забезпечення та детальні відповіді на запитання мешканців Новодністровська в режимі прямої телефонної лінії.
Представниця Фонду відповіла на питання додзвонювачів щодо пенсійних перерахунків 2019 року, порядку отримання через пенсійну службу субсидійних коштів у грошовій формі, терміну виготовлення пенсійного посвідчення, в тому числі електронного зразка, механізму здійснення перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам після звільнення з роботи та ін.
Наталя Якубовська детально роз’яснила порядок нарахування пенсійних виплат, назвала складові, які справляють вплив на обчислення їх розміру, акцентувавши увагу на важливості офіційного працевлаштування і своєчасної сплати страхових внесків. Зазначила, що тільки за таких умов відбувається зарахування періоду роботи до страхового стажу, необхідного для призначення пенсії, а з огляду на збільшення вимог до його тривалості, які продовжують зростати, про набуття стажу потрібно дбати заздалегідь.
Принагідно фахівець пенсійної служби поінформувала громадян про зручні електронні послуги Пенсійного фонду, які відкривають широкий спектр можливостей оперативного отримання корисної інформації з пенсійного забезпечення, пояснила способи реєстрації на Веб-сайті й налаштування послуги СМС-інформування та закликала співрозмовників долучатися до числа їх користувачів.