Пропустити навігацію

Представники Фонду здійснюють “дзвінки турботи” до людей літнього віку

Dzv Turetska 300x225 - Представники Фонду здійснюють "дзвінки турботи" до людей літнього віку З огляду на те, що людям похилого віку складно діставатися сервісного центру для отримання консультацій і вирішення тих чи інших питань пенсійного забезпечення, фахівці пенсійної служби телефонують їм та цікавляться питаннями, які потрібно роз’яснити чи вирішити.

Заступник начальника Заставнівського відділу обслуговування громадян Світлана Турецька здійснила «дзвінки турботи» до літніх мешканців Заставнівщини.

Цього разу більшість абонентів запитували про березневі перерахунки пенсій та порядок виплати субсидій. Представниця Фонду детально роз’яснила всі питання й повідомила, що відповідно до нового пенсійного законодавства перерахунки пенсій здійснюватимуться щорічно. Базуватимуться вони на зміні показника середньої заробітної плати по Україні, яка береться для розрахунку пенсій, та рівня споживчих цін.

Світлана Турецька розпитала кожного зі співрозмовників про своєчасність виплати поштовими відділеннями пенсій, рівнем задоволення пенсіонерів якістю обслуговування працівниками Укрпошти. Побажала доброго самопочуття й усіх гараздів та порадила за виникнення потреби в додаткових консультаціях звертатись до фахівців пенсійної служби за телефоном гарячої лінії й через відеозв’язок.

Начальник Новодністровського сервісного центру Наталя ЯкубовськаYAk dzv t 225x300 - Представники Фонду здійснюють "дзвінки турботи" до людей літнього віку здійснила «дзвінки турботи» до пенсіонерів, яким виповнилося 80 і більше років, та вдів померлих інвалідів війни.

Фахівець пенсійної служби поцікавилася своєчасністю отримання пенсійних виплат та надала відповіді на запитання, що стосувалися окремих аспектів пенсійного забезпечення. Розповіла про перерахунки пенсій 2019 року та роз’яснила механізм виплати Пенсійним фондом коштів для розрахунків за комунальні послуги пенсіонерам, яким призначені субсидії.

За виникнення потреби в додаткових консультаціях представниця Фонду порадила звертатися до спеціалістів пенсійної служби за телефоном гарячої лінії й через відеозв’язок, порекомендувала передплатити газету «Пенсійний кур’єр як джерело корисної і цікавої для всієї родини інформації.

background Layer 1