Пенсійники обговорюють з партнерами шляхи покращення обслуговування громадян
З метою покращення взаємодії, спрямованої на підвищення рівня обслуговування громадян, пенсійники області проводять зустрічі з представниками організацій та установ, з якими співпрацюють.
Начальник Герцаївського сервісного центру Лариса Капра та завідувач трудового архіву Павло Зегря обговорили шляхи оптимізації співпраці та вирішення проблемних питань, які виникають в роботі.
Представник пенсійної служби привернула увагу співрозмовника до питання підготовки установою необхідних підтверджуючих документів про стаж роботи осіб на підприємствах, документи яких зберігаються в архіві, а також історичних довідок про реорганізацію підприємств, установ, організацій. Зауваживши на вимогах до порядку підготовки документів для призначення (перерахунку) пенсій архівною установою, Лариса Капра наголосила на необхідності скорочення термінів підготовки довідок у зв’язку з дотриманням десятиденного терміну призначення (перерахунку) пенсій. Павло Зегря пообіцяв, що працівники архіву намагатимуться надавати запитувані документи оперативно, вкладаючись у більш стислі терміни.
Фахівець фонду принагідно ознайомила представника архівної установи зі змінами, які відбулися у пенсійному законодавстві, акцентувала увагу на можливості оперативного отримання інформації з питань пенсійного забезпечення за допомогою веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, через відеозв’язок та за телефоном гарячої лінії.
Начальник Сторожинецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Олександр Німіжан провів зустріч з працівниками міського підрозділу Укрпошти.
Метою відвідин представником пенсійної служби партнерів було узгодження шляхів підвищення якості обслуговування пенсіонерів Сторожинеччини, які отримують щомісячні виплати через поштові відділення.
В ході обговорення спільних дій у справі покращення обслуговування громадян очільник сервісного центру зауважив, що забезпечення своєчасної виплати коштів пенсіонерам є важливим критерієм оцінки роботи як пенсійної служби, так і поштової, отож кожен повинен чітко виконувати свої обов’язки й оперативно вирішувати проблеми, які виникають в процесі роботи, аби люди не відчували невпевненості у завтрашньому дні.
Принагідно Олександр Німіжан звернув увагу трудового колективу Укрпошти та відвідувачів на зручні можливості отримання інформації з пенсійних питань за допомогою телефону гарячої лінії, відеозв’язку, а також рекомендував зареєструватись на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України для отримання інформації зі своєї облікової картки про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески.
На завершення зустрічі у місцях обслуговування громадян на пошті розмістили інформаційні буклети Пенсійного фонду України.