Керівник сервісного центру обговорив з працівниками Ощадбанку шляхи співпраці у справі покращення обслуговування громадян
Начальник Глибоцького відділу обслуговування громадян Іван Крецу зустрівся за круглим столом з працівниками Глибоцької філії АТ «Ощадбанк».
Представник Фонду наголосив на важливості залучення якомога більшої кількості пенсіонерів до банківського обслуговування за рахунок забезпечення високої якості надання послуг, їх максимальної комфортності, доступності та оперативності. Йшлося, зокрема, про необхідність своєчасного зарахування пенсій на карткові рахунки одержувачів пенсій, створення сприятливих умов для зручності зняття коштів у банкоматах і сільських відділеннях банку. Іван Крецу зауважив на необхідності активної співпраці пенсійної служби та банківських установ з виконання вказаного завдання, адже від нього значною мірою залежить стан наповнення бюджету Фонду, який забезпечує фінансування пенсійних виплат.
Особливу увагу присутніх керівник сервісного центру приділив необхідності посилення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення щодо оформлення електронного пенсійного посвідчення, отримання ЕПП, виплати коштів на оплату житлово-комунальних послуг одержувачам субсидій одночасно з пенсіями.
В результаті обговорення проблемних питань, які потребують першочергового вирішення, учасники зустрічі визначили основні напрямки взаємодії у справі забезпечення доступних і якісних послуг для пенсіонерів краю та узгодили план роботи на найближчий період.