Пропустити навігацію

Звіт про роботу із зверненнями громадян за перший квартал 2019 р.

Діяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області протягом першого кварталу 2019 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, сприяння втіленню їх у життя, зміцнення їх авторитету, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком.

Протягом трьох місяців 2019 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 1331 звернення, що на 177 більше у порівнянні зі звітним періодом 2018 року (1154). Питома вага звернень, які надійшли з вищих органів влади до Фонду області, становить 15% (45) від загальної кількості письмових звернень (300), що на 20 менше, ніж протягом звітного періоду минулого року (65).

Необхідна інформація Кількість звернень
за 3 місяці

2018 року

за 3 місяці

2019 року

Приріст
1. Кількість звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, в т.ч.:  

1015

 

968 -47
   – в письмовій формі 311 300 -11
   – на особистому прийомі 253 192 -61
  – на виїзних прийомах 406 385 -21
  – на веб-портал електронних послуг 45 91 +46
2.  До державної установи ”Урядовий контактний центр” 139

 

363

 

+224

 

  Всього: 1154 1331 +177

Кількість звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області протягом першого кварталу 2019 року (968 звернень) порівняно з відповідним звітним періодом минулого року (1015) зменшилась на 47 звернень. Проте збільшилась чисельність надходження звернень до державної установи «Урядовий контактний центр», а саме: звернулось 363 особи або 27% від загальної кількості усіх звернень (1331), що більше на 224 звернення порівняно зі звітним періодом минулого року (139).

На особистих прийомах керівництвом Фонду області прийнято 192 особи (14% від загальної кількості усіх звернень (1331)) та під час виїзних прийомів – 385 осіб (29%).

В своїх зверненнях до Фонду області громадяни порушували питання щодо призначення та перерахунку пенсії (17% від загальної кількості усіх звернень), роз’яснення окремих норм діючого пенсійного законодавства (18%), підвищення розміру пенсії (15%), визначення права на пенсію (3%) тощо.

На кількість звернень вплинули масові звернення (253 звернення) щодо перерахунку пенсій пенсіонерам міністерства оборони та внутрішніх справ у зв’язку з підвищенням грошового забезпечення та щодо перерахунку та підвищення розміру пенсії з 01.03.2019 року.

Для зменшення кількості звернень та попередження випадків їх повторних звернень в режимі робочого дня в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області за допомогою “гарячої” телефонної лінії отримали консультації та роз’яснення 4834 особи, що на 2188 осіб більше, ніж за звітний період 2018 року (2646).

Залишаються актуальними дистанційні форми надання послуг через послугу відеозв’язку. Протягом звітного періоду отримали консультації з пенсійного забезпечення в режимі відеозв’язку 863 особи, в т.ч. керівництвом Фонду області надано консультацій 368 особам.

Протягом першого кварталу 2019 року спеціалістами Фонду області проводились виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, осіб з інвалідністю за зором та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, під час яких надано консультацій 254 особам.

За звітний період в постійно діючих консультативних та агентських пунктах та на віддалених робочих місцях, отримали консультації та роз’яснення 685 осіб, що більше на 293 особи, ніж за аналогічний період минулого року (392).

Станом на 01.04.2019 року за принципом «єдиного вікна» прийнято 56 535 громадян, що більше на 20 225 осіб, ніж протягом першого кварталу 2018 року (36 310).

Показники Кількісна характеристика станом на 01.04.2019
Кількість наданих консультацій, роз’яснень, послуг всього, з них: 56 535
– надійшло заяв про призначення та про перерахунок пенсії (Ф.10) 4 696
– кількість звернень майбутніх пенсіонерів, щодо вивчення документів для призначення пенсії та надання фахової допомоги у їх витребуванні 832
– видано довідок 22 336
– кількість звернень щодо отримання пенсійних посвідчень 2 143
– оформлено одноразових допомог на поховання та прийнято заяв на недоотриману пенсію 3 652
– кількість громадян, прийнятих на особистому прийомі 15 900
-з інших питань пенсійного забезпечення 6 976

Протягом звітного періоду спостерігається збільшення кількості надходжень електронних звернень громадян через Веб-портал Фонду (протягом 3 місяців 2019 року зареєстровано 91 звернення громадян, що більше на 46 звернень, ніж протягом звітного періоду 2018 року (45)). Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу по області складає 36 368 осіб, тобто протягом першого кварталу 2019 року зареєстровано 4 450 осіб.

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області постійно забезпечується контроль за додержанням законодавства про звернення громадян.

background Layer 1