Пропустити навігацію

Пенсійники Кельменеччини обговорили з представниками банку шляхи залучення більшої кількості пенсіонерів до банківського обслуговування

Babyn Pryvtbank 300x225 - Пенсійники Кельменеччини обговорили з представниками банку шляхи залучення більшої кількості пенсіонерів до банківського обслуговуванняУ рамках спільних заходів із залучення пенсіонерів до банківського обслуговування, що дає змогу Пенсійному фонду заощадити кошти, які витрачаються на сплату послуг з доставки пенсій відділеннями «Укрпошти», начальник Кельменецького відділу обслуговування громадян Оксана Корогода провела  робочу зустріч  з представниками ПАТ КБ “ПриватБанк”.

Керівник сервісного центру обговорила з представниками авторитетної фінансової установи можливості створення ще більш сприятливих умов з обслуговування громадян для розширення клієнтської бази пенсіонерів. Наголосила на необхідності забезпечення максимальної якості та комфортності послуг, доступності та оперативності їх надання як вагомих чинників у справі залучення буковинських пенсіонерів до обслуговування в банку. Зауважила, що від виконання цього завдання значною мірою залежить стан наповнення бюджету Фонду, який забезпечує фінансування пенсійних виплат.

Особливу увагу присутніх представниця Пенсійного Фонду привернула до важливості інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення щодо переваг банківського обслуговування.

В результаті обговорення актуальних питань учасники зустрічі визначили основні напрямки взаємодії у справі забезпечення доступних і якісних послуг для пенсіонерів краю та узгодили план роботи на найближчий період.

background Layer 1