Пенсійники Кельменеччини обговорили з представниками банку шляхи залучення більшої кількості пенсіонерів до банківського обслуговування
У рамках спільних заходів із залучення пенсіонерів до банківського обслуговування, що дає змогу Пенсійному фонду заощадити кошти, які витрачаються на сплату послуг з доставки пенсій відділеннями «Укрпошти», начальник Кельменецького відділу обслуговування громадян Оксана Корогода провела робочу зустріч з представниками ПАТ КБ “ПриватБанк”.
Керівник сервісного центру обговорила з представниками авторитетної фінансової установи можливості створення ще більш сприятливих умов з обслуговування громадян для розширення клієнтської бази пенсіонерів. Наголосила на необхідності забезпечення максимальної якості та комфортності послуг, доступності та оперативності їх надання як вагомих чинників у справі залучення буковинських пенсіонерів до обслуговування в банку. Зауважила, що від виконання цього завдання значною мірою залежить стан наповнення бюджету Фонду, який забезпечує фінансування пенсійних виплат.
Особливу увагу присутніх представниця Пенсійного Фонду привернула до важливості інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення щодо переваг банківського обслуговування.
В результаті обговорення актуальних питань учасники зустрічі визначили основні напрямки взаємодії у справі забезпечення доступних і якісних послуг для пенсіонерів краю та узгодили план роботи на найближчий період.