Представники Фонду продовжують співпрацювати з банківськими установами
Начальник Вижницького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Микола Бойко зустрівся за круглим столом з керівництвом Вижницького відділення АТ КБ «Правтбанку».
Основним питання зустрічі було розширення кола отримувачів пенсійних виплат через банківську установу, особливо працюючих пенсіонерів, а також переведення виплати пенсій до банку пенсіонерів м.Вижниця.
Зустріч була спрямована на покращення якості обслуговування пенсіонерів. Обговорили також питання щодо забезпеченості готівковими коштами банківської установи в межах виплатного періоду, функціонування банкоматів у вихідні дні, наявність терміналів у віддалених селах Вижницького району.
Микола Бойко з представниками банківської устави обговорив шляхи щодо подальшої співпраці, спрямованої на покращення якості обслуговування громадян, наближення банківських послуг до населення, виплата одержувачам пенсій субсидій через органи Пенсійного фонду.
Начальник Сокирянського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Лідія Козак провела зустріч у форматі круглого столу із представниками Приватбанку та Ощадбанку.
Спеціаліст Фонду акцентувала увагу на необхідності залучення пенсіонерів до отримання пенсій через установи банків, постійного контролю з боку банків за отриманням пенсій за довіреністю, фактом тривалого неотримання пенсій, термінів зарахування пенсій на поточні рахунки пенсіонерів, наповнення банкоматів готівкою. Особливу увагу привернула до питання залучення працюючих пенсіонерів до отримання пенсій через установи банків. Окремо наголосила на якісному обслуговуванні банківськими установами певних категорій громадян, зокрема, інвалідів, ветеранів війни, учасників бойових дій.
В свою чергу працівники банківських установ поділилися своїм баченням щодо вирішення даного питання та зобов’язалися провести роботу з працюючими пенсіонерами на підприємствах, де вони працюють та в індивідуальній розмові.