Буковинські пенсійники обговорили на засіданні колегії шляхи покращення якості обслуговування громадян
Про організацію прийому та обслуговування громадян, наближення послуг до буковинців обговорили на засіданні колегії при начальнику Головного управління Михайлові Романіву.
– В усіх районах області, в яких створено ОТГ, забезпечено організацію роботи віддалених робочих місць працівників Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області. По мірі створення нових об’єднаних громад оперативно здійснюється розширення мережі віддалених робочих місць. Крім того поза межами об’єднаних територіальних громад налагоджено обслуговування громадян на віддалених робочих місцях в сільських радах, бібліотеках, ЦНАПах, центрах зайнятості та відділеннях «Ощадного банку», в офісах ветеранських та інших громадських організацій, в приміщеннях УТОГ та УТОС, – повідомила начальник управління обслуговування громадян Людмила Троцюк.
Проведено попередню роботу щодо визначення юридичних осіб, які б виявили готовність надавати послуги, відповідно до Порядку проведення експерименту щодо створення агентських пунктів обслуговування громадян у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування.
В усіх фронт-офісах області забезпечено з урахуванням стандартів інклюзивне обслуговування осіб. Налагоджено прийоми осіб з інвалідністю, які супроводжуються сурдоперекладачами. Крім того для наближення послуг до людей з вадами слуху в приміщенні обласної організації УТОГ створено віддалене робоче місце фахівців Пенсійного фонду, де послуги надаватимуть з використанням мови жестів.
У структурних підрозділах Фонду області для спрощення доступу до інформації організовано роботу гарячих телефонних ліній, здійснюються прийоми громадян у режимі відеозв’язку. Усе більшої популярності набувають електронні звернення: послугами веб-порталу Фонду нині користується понад 18,6 тисяч буковинців.
Колегія визнала належний рівень роботи з організації прийому та обслуговування громадян, схвалила шляхи підвищення якості обслуговування населення в області, серед яких чільне місце займатиме запроваджене на централізованому рівні смс-інформування.