Пропустити навігацію

Буковинські пенсійники обговорили на засіданні колегії шляхи покращення якості обслуговування громадян

DSC02472 300x170 - Буковинські пенсійники обговорили на засіданні колегії шляхи покращення якості обслуговування громадянПро організацію прийому та обслуговування громадян, наближення послуг до буковинців обговорили на засіданні колегії при начальнику Головного управління Михайлові Романіву.

– В усіх районах області, в яких створено ОТГ, забезпечено організацію роботи віддалених робочих місць працівників Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області. По мірі створення нових об’єднаних громад оперативно здійснюється розширення мережі віддалених робочих місць. Крім того поза межами об’єднаних територіальних громад налагоджено обслуговування громадян на віддалених робочих місцях в сільських радах, бібліотеках, ЦНАПах, центрах зайнятості та відділеннях «Ощадного банку», в офісах ветеранських та інших громадських організацій,  в приміщеннях УТОГ та УТОС, – повідомила начальник управління обслуговування громадян Людмила Троцюк.

Проведено попередню роботу щодо визначення юридичних осіб, які б виявили готовність надавати послуги, відповідно до Порядку проведення експерименту щодо створення агентських пунктів обслуговування громадян у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування.

В усіх фронт-офісах області забезпечено з урахуванням  стандартів інклюзивне обслуговування осіб. Налагоджено прийоми осіб з інвалідністю, які супроводжуються сурдоперекладачами. Крім того для наближення послуг до людей з вадами слуху  в приміщенні обласної організації УТОГ створено віддалене робоче місце фахівців Пенсійного фонду,  де послуги надаватимуть з використанням мови жестів.

У структурних підрозділах Фонду області для спрощення доступу до інформації організовано роботу гарячих телефонних ліній, здійснюються прийоми громадян у режимі відеозв’язку. Усе більшої популярності набувають електронні звернення: послугами веб-порталу  Фонду нині користується понад 18,6 тисяч буковинців.

Колегія визнала належний рівень роботи з організації прийому та обслуговування громадян, схвалила шляхи підвищення якості обслуговування населення в області, серед яких чільне місце займатиме запроваджене на централізованому рівні смс-інформування.

background Layer 1