Впровадження єдиних стандартів обслуговування – показник якості роботи пенсійної служби
На необхідності впровадження єдиних стандартів обслуговування громадян фахівцями пенсійної служби краю наголосив під час обласної наради начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Михайло Романів.
– План роботи Пенсійного фонду містить в собі чимало завдань, спрямованих на удосконалення якості нашої роботи. Перш за все мова йде про єдині стандарти обслуговування. Це означає, що у будь-якому районі, на будь-якому робочому місці послуги надаються за єдиним стандартом, – сказав Михайло Романів.
Задля цього працівниками пенсійної служби краю проведена значна робота щодо забезпечення можливості вільного доступу громадян з інвалідністю до фронт-офісу, наявність на інформаційних стендах базових законодавчих матеріалів та актуальних повідомлень, у тому числі зі шрифтом Брайля, використання корпоративних кольорів в оформленні приміщень Фонду тощо.
Очільник пенсійної служби зазначив, що наразі на сервісні центри Головного управління покладена велика відповідальність і в той же час – великі сподівання. Від професійних змін в напрямку покращення якості та доступності надання послуг залежить імідж пенсійної служби.