Пропустити навігацію

Про стан виконавської дисципліни в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

КОЛЕГІЯ

ПРИ  НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ

ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

 

м. Чернівці

____________ 2019 року                                                                          № ____

 

 

Про стан виконавської дисципліни в

Головному управлінні Пенсійного фонду

України в Чернівецькій області

 

 

        Заслухавши доповідь начальника управління адміністративного забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Юрійчука В.О. «Про стан виконавської дисципліни в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області», колегія відмічає, що протягом І кварталу 2019 року вживались заходи, спрямовані на зміцнення виконавської дисципліни, що забезпечило її стан на рівні вимог чинних державних стандартів з діловодства.

         За І квартал 2019 року працівниками діловодної служби Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області опрацьовано 45699 документів, що на 7070 документів більше ніж за аналогічний період 2018 року (38629). Із загальної кількості опрацьованих документів 45,9% (20962) становлять документи вхідної кореспонденції та 53,8% (24583) – вихідної кореспонденції та 0,3% документів власних управлінських рішень (154).            

         Протягом І кварталу 2019 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 20962 документи, включаючи пенсійну документацію (14016), що 112,7% від кількості вхідної кореспонденції за І квартал 2018 року (18600).

        Заходи, що спрямовані на своєчасне виконання завдань, поставлених перед Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області відповідно до законів України, постанов Кабінету Міністрів України, документів Пенсійного фонду України, запровадження нових форм і методів роботи з контрольними документами, постійне надання методичної допомоги структурним підрозділам Головного управління, щоденний моніторинг відстеження стану опрацювання контрольних документів на всіх етапах підготовки відповіді забезпечують в Головному управлінні належний рівень виконавської дисципліни.

        За  І квартал 2019 року створено 24583 вихідних документи, включаючи пенсійну документацію (14015), що на 5213 документів  більше в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року (19370), з них: 549 документів направлено до Пенсійного фонду України, 57 документів до обласної державної адміністрації, 9962 документи до різних організацій.

 Стан виконавської дисципліни знаходиться на постійному контролі керівництва Головного управління та керівників структурних підрозділів Головного управління.

 Відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 14.10.2010 №23-4 “Про стан виконавської дисципліни в органах Пенсійного фонду України” та  плану роботи Головного управління на 2019 рік питання виконавської дисципліни щоквартально розглядається на засіданнях колегії Головного управління.

        Аналіз виконання рішень колегії, наказів Головного управління за 2019 рік свідчить, що посадовими особами Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області вчасно виконуються поставлені завдання.

 

ВИРІШИЛИ:

1.  Інформацію начальника управління адміністративного забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Юрійчука В.О. «Про стан виконавської дисципліни в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області»   взяти до відома.

  1. 2. Керівникам структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області:

2.1. Здійснювати оперативне реагування на документи зі стислими термінами виконання та своєчасне виконання інших документів згідно з вимогами, установленими чинним законодавством, самими документами, резолюціями керівництва Головного управління.

2.2. При роботі з документами в структурному підрозділі чітко дотримуватись вимог  Регламенту роботи Головного управління.

  1. Керівникам сервісних центрів управління обслуговування громадян Головного управління забезпечувати своєчасне направлення в загальний відділ управління адміністративного забезпечення документів вхідної кореспонденції, які потребують розгляду керівництвом Головного управління, за допомогою корпоративної пошти в сканованій формі, в день реєстрації документів або не пізніше наступного робочого дня.
  2. 4. Начальнику управління адміністративного забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Юрійчуку В.О.:

        4.1. Продовжувати надавати методичну і практичну допомогу структурним підрозділам Головного управління по організації роботи з документами та здійсненні контролю за їх виконанням.

        4.2. Забезпечувати чітку організацію проходження документів, контроль за виконанням резолюцій керівництва Головного управління та дотриманням термінів підготовки документів.

  1. 5. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника
    начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій
    області Кривулю О.В.

 

 

Голова колегії                                                                                                                                                                                                                                                      М. РОМАНІВ

Секретар колегії                                                                                                                                                                                                                                                       Є. ЄВАСЬ

background Layer 1