Пропустити навігацію

Керівник сервісного центру провів виїзний прийом для мешканців Чагорської об’єднаної територіальної громади

Kretsu CHagor 300x169 - Керівник сервісного центру провів виїзний прийом для мешканців Чагорської об’єднаної територіальної громадиНачальник Глибоцького відділу обслуговування громадян  Іван Крецу провів виїзний прийом громадян Чагорської ОТГ на новоствореному віддаленому робочому місці працівника пенсійної служби.

Представник Фонду поінформував відвідувачів про механізм проведених у березні та квітні перерахунків пенсій, виплати одноразової допомоги особам з тривалим страховим стажем та готівкових коштів на оплату житлово-комунальних послуг одержувачам субсидій. Назвав складові, які визначальним чином впливають на обчислення розмірів пенсійних виплат, зауваживши на важливій ролі страхового стажу, законодавчі вимоги до тривалості якого для виходу на пенсію зросKretsu CHagor1 300x268 - Керівник сервісного центру провів виїзний прийом для мешканців Чагорської об’єднаної територіальної громадили та продовжуватимуть зростати щороку на рік до 2028 року. Пояснив порядок зарахування страхового стажу, наголосивши на обов’язковій сплаті єдиного соціального внеску з офіційно задекларованої заробітної плати. Розповів про зручну можливість відстеження ситуації з дотримання роботодавцем вимог трудового законодавства з оплати праці шляхом перегляду поданих ним даних щодо нарахованого заробітку й суми сплачених внесків на Веб-порталі Пенсійного фонду.

У рамках проведення виїзного робочого дня Іван Крецу зустрівся з колективом Чагорської сільської ради ОТГ та її головою Георгієм Коблюком. Посадовець висловив вдячність представникам місцевого самоврядування за сприяння покращенню якості та доступності послуг пенсійної служби шляхом створення належних умов для спеціалістів пенсійного фонду на віддаленому робочому місці в ОТГ. Такий формат дистанційного обслуговування громадян дає змогу мешканцям  сіл Чагор, Молодія, Луківці та Кут-Баїнськ, які входять до об’єднаної тергромади, отримувати консультації та вирішувати питання пенсійного забезпечення за місцем проживання, не витрачаючи час на відвідування районного сервісного центру. В ході спілкування з представниками місцевої адміністрації представник Фонду зауважив на доцільності проведення активної інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення з питань легалізації зайнятості та важливості взаємодії у вжитті заходів впливу на роботодавців-боржників з метою погашення ними заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску.

 

background Layer 1