Опікуючись людьми похилого віку, пенсійники надають консультації дистанційно
Працівники Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області виявляють особливу увагу до людей, яким внаслідок похилого віку чи негараздів зі здоров’ям складно самотужки розібратися у питаннях пенсійного забезпечення та інших життєвих складнощах, а подеколи просто не вистачає звичайного людського спілкування. Для надання таким особам консультаційної та моральної підтримки фахівці пенсійної служби здійснюють «дзвінки турботи» та надають роз’яснення через відеозв’язок .
Начальник Вижницького відділу обслуговування громадян Микола Бойко у телефонному режимі поспілкувався з пенсіонерами, яким виповнилося 80 і більше років, а також з людьми, які мають інвалідність.
Поцікавившись станом справ та здоров’я співрозмовників, очільник пенсійної служби району надав детальні роз’яснення актуальних питань пенсійного забезпечення, відповів на поставлені запитання. Запитав про якість та своєчасність надання послуг оператором поштового зв’язку, який здійснює доставку пенсій, та розповів про переваги отримання пенсійних виплат через банківські установи.
Бажаючи кожному зі співрозмовників доброго здоров’я та довгих років життя, Микола Бойко порадив за виникнення потреби в роз’ясненнях будь-яких питань пенсійного забезпечення чи за виникнення інших складнощів звертатись до фахівців пенсійної служби за телефоном «гарячої» лінії або за допомогою відеозв’язку, який налагоджено з кожною сільською радою.
Заступник начальника Кельменецького відідлу обслуговування громадян Наталя Бабин надала консультації мешканцям села Подвір”ївка в режимі відеозв’язку.
Фахівець сервісного центру роз’яснила відвідувачам дистанційного прийому порядок перерахунку пенсій та складових, від яких залежить їх розмір, відповіла кожному на поставлені запитання. Поцікавившись своєчасністю виплат пенсій відділенням поштового зв’язку, поінформувала про порядок отримання пенсій за дорученням та переваги банківського обслуговування з виплати пенсій.
Для того, щоб бути в курсі новин пенсійного законодавства, порекомендувала передплатити газету «Пенсійний кур’єр» та зареєструватись на Веб-сайті Пенсійного фонду. Розповіла про зручні послуги, які можна отримати на цьому електронному сервісі онлайн, не виходячи з дому, зокрема, замовлення та отримання довідок з підтвердженням QR-кодом, які мають таку ж правомірність, як і паперові аналоги, видані сервісним центром.
Консультаційний прийом у режимі відеозв’язку Наталя Бабин провела і для мешканців віддаленого від районного центру села Росошани. Розповіла про призначення та перерахунок пенсій відповідно до нового пенсійного законодавства, доплати до пенсій особам зі статусом «діти війни», пояснила порядок призначення пільгових пенсій і переведення з пільгової пенсії на пенсію за віком.
Пенсіонери, які скористалися послугою відеозв’язку, оцінили зручність такого виду дистанційного обслуговування, завдяки якому можна заощадити час, сили та транспортні витрати, які знадобилися б для відвідування сервісного центру, і подякували фахівцю пенсійної служби за детальні роз’яснення питань, які були незрозумілими.
Заступник начальника Хотинського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Альона Печерова провела прийом жителів села Гордівці в режимі відеозв’язку.
Представник Фонду надала відвідувачам відеоприйому роз’яснення порядку призначення пенсії за віком, по інвалідності та за вислугу років, відповіла на індивідуальні запитання щодо складових пенсійних виплат. Окреслила переваги одержання пенсій через банківські установи та повідомила про безперебійне й своєчасне їх фінансування.
Поінформувала про нові електронні сервіси Пенсійного фонду та пояснила порядок реєстрації на Веб-сайті. У випадку потреби в додаткових роз’ясненнях порадила звертатись до спеціалістів сервісного центру за телефоном або через відеозв’язок.
Заступник начальника Сторожинецького відділу обслуговування громадян Андрій Дєєв провів зустріч за «круглим столом» з активом районної організації ветеранів. Представник фонду надав детальні роз’яснення умов призначення пенсій по інвалідності й за віком, порядку перерахунку пенсій, ознайомив зі зручними онлайн-послугами, які можна отримати онлайн на Веб-порталі Пенсійного фонду. Поцікавився у літніх людей якістю їх обслуговування і своєчасністю отримання пенсійних виплат, розпитав про наявність якихось проблем та незрозумілих моментів, порадив звертатися до спеціалістів Фонду за консультаціями за телефоном «гарячої» лінії й через відеозв’язок.