Пенсійна служба максимально наближає послуги до людей з особливими потребами
Надання кваліфікованих роз’яснень мешканцям краю є першочерговим завданням пенсійної служби. Фахівці усіх сервісних центрів Пенсійного фонду активно працюють в цьому напрямку, стараючись донести потрібну інформацію до мешканців найвіддаленіших куточків Буковини, особливо людей поважного віку та осіб з інвалідністю. Дбаючи про підвищення якості обслуговування та зручність отримання громадянами послуг працівники Фонду стараються максимально наблизити їх до населення і зробити їх якомога комфортнішими.
Однією зі зручних форм надання консультацій мешканцям краю є телефонні «дзвінки турботи» фахівців пенсійної служби до літніх людей та осіб з інвалідністю. Добра традиція такого виду спілкування є виявом піклування про людей, яким складно самостійно розібратися в тонкощах пенсійного законодавства та вирішити ті чи інші питання пенсійного забезпечення.
Заступник начальника Хотинського відділу обслуговування Альона Печерова здійснила “дзвінки турботи” до літніх мешканців Хотищини та осіб з інвалідністю.
Поцікавившись станом справ та здоров’я співрозмовників та уважно вислухавши їхні запитання, фахівець пенсійної служби дала на них кваліфіковані детальні відповіді. Роз’яснила порядок перерахунку пенсій та залежність їх розміру від величини заробітків та тривалості страхового стажу. Звертаючись до людей поважного віку та тих, хто має негаразди зі здоров’ям, з доброзичливими словами й щирими побажаннями, Альона Печерова порадила за виникнення тих чи інших питань звертатися до спеціалістів Фонду за телефоном гарячої лінії та через відеозв’язок, а також порекомендувала передплатити газету «Пенсійний кур’єр», з якої можна не тільки дізнатися останні новини пенсійного законодавства, а й багато корисної інформації та домашніх порад.
Представник пенсійної служби повідомила про зручні способи отримання інформації за телефонами гарячої лінії, через відеозв’язок зі спеціалістами і на оновленому веб-порталі Пенсійного фонду України та пояснила порядок реєстрації на цьому електронному сервісі.
На базі Заставнівської філії Чернівецького обласного Центру зайнятості відбувся інформаційний семінар за участі начальника Заставнівського відділу обслуговування громадян Віктора Стасюка та головного спеціаліста бюро безоплатної правової допомоги Оксани Павельчук для осіб з інвалідністю.
Представники соціальної та пенсійної служб обговорили питання допомоги людям, які мають негаразди зі здоров’ям, в їх адаптації та повноцінній реалізації себе в суспільстві. Вислухавши побажання та проблеми, з якими зіштовхуються люди з інвалідністю, посадовці обговорили шляхи їх реального вирішення та обіцяли надавати всебічну підтримку й допомогу за виникнення будь-яких складнощів.
Відповідаючи на запитання, представник Фонду ознайомив присутніх з порядком нарахування й перерахунку пенсій особам з інвалідністю та переліком необхідних для призначення пенсій документів. Назвав переваги банківського обслуговування з виплати пенсій та повідомив про можливість виготовлення електронного пенсійного посвідчення з функціями платіжної картки. Розповів про зручні електронні сервіси пенсійної служби, за допомогою яких можна переглядати персональні дані про сплачені страхові внески і тривалість зарахованого стажу, отримувати довідки та інші потрібні документи з підтвердженням QR-кодом онлайн та одержувати інформацію через СМС-повідомлення пенсійної служби. Віктор Стасюк зауважив на зручності зазначених послуг, оскільки дозволяють суттєво заощадити сили і час, які знадобилися б для отримання їх у сервісних центрах. Це особливо актуально для людей похилого віку та тих, хто має проблеми зі здоров’ям, – тепер їм немає потреби діставатися відділів обслуговування громадян, маючи можливість вирішити більшість питань удома за допомогою комп’ютера.
На завершення зустрічі продемонстрував відеоролики про електронні послуги пенсійної служби та інструкцією з реєстрації на Веб-порталі, роздав присутнім інформаційні буклети та прийняв заповнені заяви на отримання доступу до електронних сервісів ПФУ.