Пропустити навігацію

Пенсійники охоплюють роз’яснювальною роботою мешканців населених пунктів області, здійснюючи виїзні прийоми

Vyyiznyj Sokyr 300x159 - Пенсійники охоплюють роз’яснювальною роботою мешканців населених пунктів області, здійснюючи виїзні прийомиСпеціалістка Сокирянського відділу обслуговування громадян Надія Черній провела виїзний прийом для мешканців села Коболчин.

Представниця пенсійної служби надала громадянам детальні роз’яснення засад пенсійного забезпечення, назвала складові, які визначальним чином випливають на формування розміру пенсійної виплати. Акцентувала увагу на  важливості набуття страхового стажу, вимоги до тривалості якого для реалізації права на пенсійне забезпечення суттєво зросли й продовжують зростати, та пояснила, що зарахування стажу відбувається   за умови офіційного працевлаштування та обов’язкової сплати роботодавцем соціального внеску в розмірі, не меншому за встановлений законом мінімальний (у 2019 – 918,06 грн).

Надія Черній також поінформувала відвідувачів про порядок проведених пенсійних перерахунків і повідомила про наступні, які відбудуться цьогоріч.      Увагу майбутніх пенсіонерів звернула на доцільність завчасного звернення до сервісного центру з метою здійснення попередньої правової експертизи документів, необхідних для призначення пенсій, та завчасного формування макетів пенсійних справ. Назвала переваги отримання пенсій через установи банків та розповіла про електронні сервіси Фонду, які завдяки режиму онлайн-обслуговування дають можливість значно заощадити час при пошуку потрібної інформації чи вирішенні тих чи інших питань пенсійного забезпечення.  Пояснила порядок реєстрації на Веб-порталі Пенсійного фонду і закликала громадян долучатися до числа користувачів цього корисного Інтернет-ресурсу, а також розповіла про зручний формат електронного пенсійного посвідчення, що поєднує функції персонального документа і платіжної картки, роздала інформаційні буклети на пенсійну тематику.Vyyiznyj Hot 225x300 - Пенсійники охоплюють роз’яснювальною роботою мешканців населених пунктів області, здійснюючи виїзні прийоми

 

Заступниця начальника   Хотинського відділу обслуговування громадян Альона Печерова здійснила виїзд до села  Анадоли для надання мешканцям цього населеного пункту консультацій з питань пенсійного забезпечення.

Представниця Фонду роз’яснила громадянам порядок призначення пенсій, відповіла на запитання, які стосувалися умов зарахування страхового стажу, переліку необхідних для реалізації права на пенсійне забезпечення документів, виплати пенсій через банківські установи, виготовлення електронних пенсійних посвідчень.

В рамках виїзного робочого дня Альона Печерова провела зустрічі з трудовими колективами сільської ради, поштового відділення та приватними підприємцями, які провадять діяльність на території села. Представниця пенсійної служби поінформувала присутніх про засади пенсійного забезпечення, наголосила на важливості страхового стажу, вимоги до тривалості якого для призначення пенсії зросли та продовжують щороку на рік зростати. Пояснила, що обов’язковими умовами зарахування стажу є легальне працевлаштування і щомісячна сплата внесків з офіційно задекларованого заробітку. Зазначила, що тіньові заробітки «в конвертах» позбавляють працівника соціальних виплат, гарантованого державою захисту та гідного пенсійного забезпечення в майбутньому.

Принагідно пенсійниця ознайомила мешканців села з широким спектром електронних послуг пенсійної служби, пояснила порядок реєстрації на Веб-порталі Пенсійного фонду та спосіб пошуку потрібних даних, розповіла про зручність оперативного отримання корисної інформації через СМС-інформування. Зауважила на можливості відстеження персональних даних з реєстру застрахованих осіб, зокрема, щодо нарахованої зарплати, сплачених внесків та зарахованого страхового стажу в Особистому кабінеті Веб-порталу Пенсійного фонду. Роботодавцям наголосила на відповідальності за найманих працівників та необхідності забезпечення їм соціального захисту і гідних пенсійних перспектив. Роздала інформаційні буклети та порадила за виникнення потреби в додаткових роз’ясненнях звертатися до спеціалістів пенсійної служби за телефоном гарячої лінії й через відеозв’язок.

 

background Layer 1