Працівники пенсійної служби вдосконалюють методи інформаційної роботи й опановують зміни мовного правопису
Одним із важливих напрямків діяльності Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області є інформаційна робота з висвітлення діяльності пенсійної служби, законодавчих змін та актуальних питань пенсійного забезпечення, яка базується на застосуванні широкого спектру форм комунікації з громадськістю. Фахівці пенсійної служби постійно працюють над підвищенням якості обслуговування громадян, вдосконалюють професійний рівень, оперативно опановують новини законодавства не тільки з пенсійного забезпечення, а й інших сфер життя і діяльності суспільства.
Черговий семінар для працівників управління провели спеціалісти відділу організаційно-інформаційної роботи. Тематика заходу стосувалася покращення взаємодії представників усіх структурних підрозділів пенсійної служби у справі інформування населення, аспектів прийнятого цьогоріч закону про мову й змін Українського правопису,
Заступниця начальника відділу Ольга Черняк відзначила важливість чіткої взаємодії всіх структурних підрозділів у справі оперативного ознайомлення мешканців краю із законодавчими змінами у сфері соціального і пенсійного забезпечення, надання актуальної інформації та детальних роз’яснень.
Головний спеціаліст організаційно-інформаційного відділу Майя Тівілік ознайомила учасників семінару зі змінами Українського правопису, рекомендованими до застосування з червня цього року в усіх сферах життя, і в офіційно-діловому стилі мовлення зокрема. Зауважила, що чимало з нововведень фактично є відновленням давніх правописних норм і форм слововживу, здійсненим з метою утвердження самобутності української мови. Пояснила, що до нової редакції правопису увійшли як обов’язкові до застосування правила, так і варіативні доповнення, які дозволяють паралельне вживання як звичних, так і нових форм слів. Зазначила, що українська мова є обов’язковою для вживання майже в усіх сферах суспільного життя, окрім приватного спілкування і проведення релігійних обрядів, про державний контроль за дотриманням вимог Закону «Про функціонування української мови як державної», про адміністративну відповідальність за його порушення. Наголосила, що шанобливе ставлення до української мови, виявом якого є грамотність і досконалі знання, є свідченням поваги до своєї держави, до своєї роботи, до самих себе та до людей, з якими ми спілкуємося і яким надаємо послуги.
– Від того, наскільки чітко та грамотно ми висловлюємо інформацію й викладаємо в письмовому вигляді, залежить ефективність її сприйняття відвідувачами, громадськістю, організаціями та установами, державними органами, а отже, від цього залежить загальна успішність нашої роботи та складається загальне враження про установу, в якій ми працюємо, – підсумувала представниця інформаційного відділу. – Тому усі ми постійно маємо працювати над вдосконаленням своїх знань та дбати про надання максимально якісних інформаційних послуг.