Пропустити навігацію

Буковинським телеглядачам розповіли про наближення послуг та впровадження єдиних стандартів обслуговування

Romaniv TVA - Буковинським телеглядачам розповіли про наближення послуг та впровадження єдиних стандартів обслуговуванняВнаслідок трансформаційних процесів сьогодні пенсійна служба перетворилася в сервісну організацію, чиї послуги максимально наближені до людей і орієнтовані на задоволення потреб громадян. Про те, як це відбувалося  та про шляхи удосконалення роботи пенсійників краю розповів начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Михайло Романів під час програми «ПостФактум» на ТВА.

– Цей процес був тривалим, й передбачав на своєму шляху чимало етапів. Зокрема, ще десять років тому ми почали відходити від кабінетного принципу обслуговування пенсіонерів, створюючи зали обслуговування, використовуючи Skype-зв’язок для проведення прийомів громадян. Для цього співпрацюємо із ОТГ, місцевою владою, створюємо віддалені робочі місця, – повідомив Михайло Романів.

Зауважив, що робота пенсійної служби краю налаштована на максимальне наближення послуг до населення. Громадяни мають можливість отримувати пенсійні послуги не тільки на рівні районного центру, а й на рівні громад. Нині завдяки налагодженій співпраці між Головним управлінням та органами місцевого самоврядування, віддалені робочі місця працівників пенсійної служби діють в усіх районах області, в яких створено ОТГ. В результаті цього вдалося наблизити послуги ще до чверті населення в області, кожен четвертий з яких – пенсіонери.

Крім того, зауважив, що по всіх районах області завершується етап приведення приміщень сервісних центрів у відповідність до єдиних стандартів, що дозволить надавати громадянам послуги європейського зразка.

background Layer 1