Пропустити навігацію

У прямому ефірі озвучили переваги електронних сервісів Пенсійного фонду

Romaniv TVA - У прямому ефірі озвучили переваги електронних сервісів Пенсійного фондуРозвиток технологій сприяв впровадженню нових підходів роботи та методів взаємодії з громадськістю, якими сьогодні керується Пенсійний фонд України. Як сьогодні працює пенсійна служба, які надає послуги, як змінилися напрямки і пріоритети діяльності, розповів начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Михайло Романів під час програми «ПостФактум» на ТВА.

– Сучасні реалії вносять свої корективи в нашу діяльність, змушуючи частково переносити фронт робіт в дистанційний формат. В результаті розвитку технологій значно розширились можливості вебпорталу Пенсійного фонду. Спеціально розроблені електронні сервіси орієнтовані не лише на пенсіонерів, а й підприємців, майбутніх пенсіонерів, студентську молоді, яка тільки стоїть перед вибором свого трудового шляху. Ці сервіси тематично акумулювали всю накопичену корисну інформацію і послуги, які надає пенсійна служба в одному місці, – повідомив Михайло Романів.

Під час спілкування з журналісткою, очільник пенсійної служби краю повідомив, що запроваджено смс-інформування через особистий кабінет. Завдяки цьому сервісу пенсіонери отримують відомості щодо призначення чи перерахунку їхньої пенсії. А застраховані особи кожного місяця мають змогу отримувати інформацію про сплату за них страхових внесків та загальний розмір свого страхового стажу.

Крім того, довідки, отриманні на вебпорталі, підтвердженні QR-кодом та згідно з чинним законодавством є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою в органах Фонду.

Через кабінет страхувальника також можливо отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника, тобто лікарняні.

– Таким чином Пенсійний фонд прагне змін. Втілюючи нові види послуг та способи їх надання, ми робимо важливі кроки, спрямовані на покращення доступності наших сервісів. Сервіси Фонду мають ставати комфортнішими, якіснішими, зрозумілішими для громадян, а максимальна кількість послуг має надаватись дистанційно, що дозволить не тільки економити час громадян, але й покращити ефективність роботи самого Фонду, – зауважив Михайло Романів.

VEBPORTAL plakat 11.06.19 1024x714 - У прямому ефірі озвучили переваги електронних сервісів Пенсійного фонду

background Layer 1