Пенсійники Буковини активно впроваджують єдині стандарти обслуговування громадян
Намагаючись максимально наблизити послуги до людей та зробити їх якомога комфортнішим Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області активно впроваджує європейські стандарти обслуговування.
Відтепер оновлені сервісні центри пенсійної служби запрацювали на Сокирянщині та Кельменеччині. Обслуговування у фронт-офісах відбувається з дотриманням спеціалістами корпоративного дрес-коду. Приміщення сервісних центрів мають відповідне оформлення інтер’єру і поділені на робочі зони та зони очікування з місцями для сидіння, столами або стійками для оформлення документів. У зручних для перегляду місцях розміщені стенди з довідковою інформацією, буклети на пенсійну тематику, журнали скарг та пропозицій, скриньки для звернень громадян. Зала обслуговування обладнана сучасною технікою, робочим місцем для відвідувачів з доступом до вебсайту Пенсійного фонду, електронні табло інформують відвідувачів про зайнятість/доступність робочих місць спеціалістів, система відеоспостереження дає змогу контролювати порядок руху відвідувачів.
Система «Прозорого офісу» передбачає відкрите спілкування з фахівцями за одним столом, без будь-яких стійок та перегородок та дає відвідувачам змогу відчути, що пенсійна служба – це структура, близька до людей і яка працює саме для них.
– Ми постійно працюємо для того, щоб максимально наблизити послуги до людей, зробити їх якомога доступнішими та комфортнішими. Ставимо за мету: щоб мешканці всіх районів області, змогли відчути якість європейського обслуговування, – сказав начальник Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області Михайло Романів.