Пропустити навігацію

Звіт про роботу із зверненнями громадян за перше півріччя 2019 р.

Протягом першого півріччя 2019 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 2420 звернень, що на 94 звернення менше, у порівнянні зі звітним періодом 2018 року (2514). Питома вага звернень, які надійшли з вищих органів влади до Фонду області, становить 18% (103) від загальної кількості письмових звернень (559), що на 12 менше, ніж протягом звітного періоду минулого року (115).

 

Необхідна інформація Кількість звернень
за 6 місяців

2018 року

за 6 місяців

2019 року

Приріст
1. Кількість звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, в т.ч.:  

2279

 

1864 -415
   – в письмовій формі 558 559 +1
   – на особистому прийомі 550 389 161
  – на виїзних прийомах 1088 770 318
  – на веб-портал електронних послуг 83 146 +63
2. До державної установи ”Урядовий контактний центр” 235

 

556

 

+321

 

  Всього: 2514 2420 -94
           

 

Кількість звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області протягом першого півріччя 2019 року (1864 звернень) порівняно з відповідним звітним періодом минулого року (2279) зменшилась на 415 звернень. Проте збільшилась чисельність надходження звернень до державної установи «Урядовий контактний центр», а саме: звернулось 556 особи або 23% від загальної кількості усіх звернень (2420), що більше на 321 звернення порівняно зі звітним періодом минулого року (235).

На особистих прийомах керівництвом Фонду області прийнято 389 осіб (16% від загальної кількості усіх звернень (2420)) та під час виїзних прийомів – 770 осіб (32%).

В своїх зверненнях до Фонду області громадяни порушували питання щодо призначення та перерахунку пенсії (19% від загальної кількості усіх звернень), роз’яснення окремих норм діючого пенсійного законодавства (16%), підвищення розміру пенсії (13%), визначення права на пенсію (5%) тощо.

На кількість звернень вплинули масові звернення (405 звернень) щодо перерахунку пенсій пенсіонерам міністерства оборони та внутрішніх справ у зв’язку з підвищенням грошового забезпечення та щодо перерахунку та підвищення розміру пенсії з 01.03.2019 року.

Для зменшення кількості звернень та попередження випадків їх повторних звернень в режимі робочого дня в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області за допомогою “гарячої” телефонної лінії отримали консультації та роз’яснення 7313 осіб, що на 1990 осіб більше, ніж за звітний період 2018 року (5323).

Залишаються актуальними дистанційні форми надання послуг через послугу відеозв’язку. Протягом звітного періоду отримали консультації з пенсійного забезпечення в режимі відеозв’язку 1589 осіб, в т.ч. керівництвом Фонду області надано консультацій 700 особам.

Протягом першого півріччя 2019 року спеціалістами Фонду області проводились виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, осіб з інвалідністю за зором та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, під час яких надано консультацій 436 особам, що більше на 38, ніж протягом звітного періоду минулого року (398).

За звітний період в постійно діючих консультативних та агентських пунктах та на віддалених робочих місцях, отримали консультації та роз’яснення 1317 осіб, що більше на 435 осіб, ніж за аналогічний період минулого року (882).

Станом на 01.07.2019 року за принципом «єдиного вікна» прийнято 93191 особу, що більше на 18813 осіб, ніж протягом першого півріччя 2018 року (74378).

Протягом звітного періоду спостерігається збільшення кількості надходжень електронних звернень громадян через Веб-портал Фонду (протягом 6 місяців 2019 року зареєстровано 146 звернень громадян, що більше на 63 звернення, ніж протягом звітного періоду 2018 року (83)). Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу по області складає 40 453 особи, у т.ч. за 6 місяців 2019 року зареєстровано 8535 осіб.

Робота структурних підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області щодо звернення громадян знаходиться на належному рівні та забезпечує виконання поставлених завдань.

 

background Layer 1