Новодністровці опановують електронні сервіси пенсійної служби
Втілюючи нові види і форми обслуговування громадян, Пенсійний фонд прагне зробити послуги якомога комфортнішими й максимально доступними для громадян. Одним із найбільш популярних засобів дистанційного обслуговування є вебпортал електронних послуг ПФУ, який дає змогу оперативно отримати потрібну інформацію та послуги без зайвих часових і просторових витрат.
З метою залучення широкого
кола громадськості до використання електронних послуг вебпорталу ПФУ пенсійники Новодністроська провели для мешканців міста навчальні заняття, на яких розповіли про переваги такого виду обслуговування і показали на практиці способи отримання інформації та послуг. Фахівці пенсійної служби надали роз’яснення за кожною з рубрик та зазначили, що використання
порталу цікаве й корисне не тільки для людей працездатного віку, які мають змогу переглядати персональні дані щодо величини заробітків, суми сплачених внесків і тривалості зарахованого стажу, а й для пенсіонерів, які можуть побачити інформацію про проведені перерахунки пенсійних виплат, замовити й отримати потрібні довідки та інші документи з підтвердженням QR-кодом, не виходячи з дому. Зазначили, що вебпортал надає персональну інформацію кожній особі індивідуально та працює з дотриманням вимог до її захисту. Поінформували про зручну послугу безкоштовного СМС-інформування, яка дає змогу завжди отримувати свіжу інформацію з соціального і пенсійного забезпечення, пояснили порядок її налаштування.
Ознайомивши громадян з широким спектром корисних можливостей порталу електронних послуг, пенсійники закликали присутніх на занятті долучатися до числа його користувачів самим та розповідати іншим про цей зручний і корисний сервіс. Адже цифрові технології, якими невдовзі будуть охоплені усі сфери життя суспільства, значно спрощують вирішення тих чи інших питань життєдіяльності, забезпечуючи швидкий доступ до необхідної інформації без необхідності відвідання тих чи інших інстанцій, зауважили пнсійники.