Про стан виконавської дисципліни в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області
КОЛЕГІЯ
ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
м. Чернівці
_________ 2018 №____
Про стан виконавської дисципліни в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області
Заслухавши доповідь начальника управління адміністративно-господарського забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Юрійчука В.О. «Про стан виконавської дисципліни в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області», колегія відмічає, що протягом І кварталу 2018 року вживались заходи, спрямовані на зміцнення виконавської дисципліни, що забезпечило її стан на рівні вимог чинних державних стандартів з діловодства.
За І квартал 2018 року працівниками діловодної служби Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області опрацьовано 38629 документів, включаючи пенсійну документацію, що на 9142 документи більше ніж за аналогічний період 2017 року (29487).
Протягом І кварталу 2018 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 18600 документів, включаючи пенсійну документацію (10207), що на 124% від кількості вхідної кореспонденції за І квартал 2017 року (14998).
Заходи, що спрямовані на своєчасне виконання завдань, поставлених перед Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області відповідно до законів України, постанов Кабінету Міністрів України, документів Пенсійного фонду України, запровадження нових форм і методів роботи з контрольними документами, постійне надання методичної допомоги структурним підрозділам Головного управління, щоденний моніторинг відстеження стану опрацювання контрольних документів на всіх етапах підготовки відповіді забезпечують в Головному управлінні належний рівень виконавської дисципліни.
Протягом І кварталу 2018 року створено 19370 вихідних документів, включаючи пенсійну документацію (10207), що на 4881 документ більше в порівнянні з І кварталом 2017 року (14489), з них: 504 документи направлено до Пенсійного фонду України, 68 документів до обласної державної адміністрації, 8590 документів до різних організацій.
Стан виконавської дисципліни знаходиться на постійному контролі керівників структурних підрозділів Головного управління.
Разом з тим, слід зауважити керівникам відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управління обслуговування громадян, що актуальним питанням залишається повнота наповнень інформацій, які надсилаються на виконання документів як співвиконавцями.
Відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 14.10.2010 №23-4 “Про стан виконавської дисципліни в органах Пенсійного фонду України” та плану роботи Головного управління на 2018 рік питання виконавської дисципліни щоквартально розглядається на засіданнях колегії Головного управління.
Аналіз виконання рішень колегії, наказів Головного управління за І квартал 2018 року свідчить, що посадовими особами Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області вчасно виконуються поставлені завдання.
Враховуючи вищевикладене, колегія при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області
ВИРІШИЛА:
- Інформацію начальника управління адміністративно-господарського забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Юрійчука В.О. «Про стан виконавської дисципліни в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області» взяти до відома.
- Начальнику управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю (Поштар Т.М.) при проведенні аудиту включати в програму перевірки питання здійснення контролю за станом виконавської дисципліни.
- Керівникам сервісних центрів управління обслуговування громадян Головного управління:
3.1. Звернути увагу на попереднє відпрацювання інформацій, які надсилаються на виконання поставлених завдань.
3.2. Здійснювати контроль за дотриманням методичних рекомендацій щодо реєстрації документів в програмному забезпеченні АСЕДО АТЛАС-ДОК та своєчасним наданням інформацій на виконання документів як співвиконавцями.
3.3. Звернути увагу на дотримання п.4. Регламенту Головного управління в частині направлень сканкопій документів вхідної кореспонденції (в той же день або не пізніше наступного робочого дня).
3.4. Забезпечити якісне заповнення реєстрів документів, які передаються Чернівецькою дирекцією УДППЗ «Укрпошта» з чітким зазначенням номерів та короткого змісту документів.
3.5. Підвищувати рівень фахівців шляхом самоосвіти та проведення короткотермінових технічних навчань з питань основної діяльності органів Пенсійного фонду України в Чернівецькій області.
- 4. Начальнику управління адміністративно-господарського забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Юрійчуку В.О.:
4.1. Продовжувати надавати методичну і практичну допомогу структурним підрозділам Головного управління по організації роботи з документами та здійсненні контролю за їх виконанням.
4.2. У разі виявлення факту порушення виконавської дисципліни, неналежного реагування на попереджувальні нагадування з питань виконання контрольних документів, вживати заходи щодо притягнення до відповідальності посадових осіб, які не забезпечили належне виконання документів.
- 5. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника
начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій
області Кривулю О.В.
Голова колегії М.В. Романів
Секретар колегії О.М. Шестаков