Пропустити навігацію

На засіданні колегії обговорили підсумки роботи пенсійної служби Буковини за І півріччя 2019 року

4 1 300x204 - На засіданні колегії обговорили підсумки роботи пенсійної служби Буковини за І півріччя 2019 рокуПідсумки роботи пенсійної служби краю протягом І півріччя та завдання на найближчу перспективу обговорили під час розширеного засідання колегії при начальнику Головного управління в області.

– Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області забезпечує своєчасність виплати пенсій та допомоги понад 220,4 тис громадян. Забезпечено своєчасне фінансування виплати житлових субсидій громадянам. Рівень забезпечення власними коштами фінансування видатків на пенсійні виплати у І півріччі 2019 року склав 71,1% проти 63,3%  минулорічних. Завдяки проведеній роботі з питань мобілізації платежів до бюджету Пенсійного фонду України та легалізації зарплати і зайнятості працівників у першому півріччі 2019 року забезпечено виконання планових завдань з надходження власних доходів до бюджету Пенсійного фонду в області на 106,1% та доходів, адміністрування яких здійснює Головне управління, – на 100,1%, – зазначив начальник Головного управління в області Михайло Романів.

На належному рівні проводилась робота щодо примусового стягнення заборгованості по платежах до Пенсійного фонду. Завдяки співпраці з органами ДВС області від заходів примусового виконання рішень в рахунок погашення боргу з початку року надійшло 0,3 млн. грн.

Своєчасно проведено перерахунки пенсій в автоматизованому та індивідуально-масовому режимі 47,4 тис осіб, які досягли 65-річного віку. З метою проведення індексації пенсії в області забезпечено проведення перерахунку пенсії понад 198 тис осіб. Здійснено автоматичний перерахунок пенсій 8,1 тис пенсіонерам з урахуванням набутого страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії. Проведено перерахунок пенсійних виплат 251 тис пенсіонерів в зв’язку зі зміною соціальних стандартів з 01.07.2019 та новим урядовими рішеннями.

Наразі проінвентаризовано та підготовлено до оцифрування майже 85% від загальної кількості пенсійних справ, які обліковуються.

Забезпечується належний контроль за наповненням реєстру застрахованих осіб щодо забезпечення коректного відображення позначок про сплату внесків в картках страхувальників. Проведена робота дозволила скоротити кількість помилкових звітів поданих страхувальниками за грудень 2018 р. та січень-травень 2019 р. на 79,31%.

Забезпечується організаційно-методична підтримка вебпорталу електронних послуг та залучення громадян до користування вебпорталом. Так, в І півріччі 2019 р. зареєстровано 8538 користувачів, з них – 1082 страхувальники. Всього на вебпорталі зареєстровано – 40461 користувач (в тому числі – 1817 страхувальників).

Крім того, запроваджено цільове індивідуальне інформування осіб, які виявили бажання одержувати інформаційні СМС-повідомлення через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Станом на 01.07.2019 згоду на інформування, зокрема, засобами мобільного зв’язку, надали 6,9 тис осіб та 2,5 тис пенсіонерів звернулися за виготовленням електронного пенсійного посвідчення.

На засіданні колегії також обговорили стан впровадження єдиних стандартів і сучасних технологій обслуговування громадян, в тому числі із забезпеченням надання послуг на рівні об’єднаних територіальних громад. Триває реалізація Регіональної програми щодо покращення обслуговування населення установами Пенсійного фонду України в Чернівецькій області на 2017-2020 роки.

Колегія визнала позитивною роботу фахівців Фонду в області щодо організації заходів з боржниками по сплаті заборгованості з ЄСВ, наповнення бюджету, інформування громадськості з питань діяльності пенсійної служби краю. Визначила подальші шляхи співпраці з представниками профспілок та організаціями роботодавців краю, спрямовані на захист прав застрахованих осіб та наповнення бюджету Фонду.

Керівник Головного управління Михайло Романів зауважив, що пенсійна служба краю буде й надалі забезпечуватиме виконання завдань, визначених Стратегією модернізації та розвитку Пенсійного Фонду України на період до 2020 року. Запевнив, що подальші кроки пенсійної служби області спрямовані на підвищення якості та наближення послуг до населення, впровадження новітніх технологій адміністрування, зміцнення та модернізацію інформаційних ресурсів і технічної бази, підвищення ефективності системи управління, що, в свою чергу, сприятиме підвищенню рівня довіри населення до органів Пенсійного фонду та органів влади в цілому.

 

background Layer 1