Пропустити навігацію

Про підсумки роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області за перше півріччя та основні завдання у другому півріччі 2019 року

КОЛЕГІЯ

ПРИ  НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ

ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

 

м. Чернівці

18 липня 2019 року                                                                                    № 7-1

 

 

Про підсумки роботи Головного

управління Пенсійного фонду

України в Чернівецькій області

за перше півріччя та основні

завдання у другому півріччі 2019 року

 

Заслухавши доповідь заступника начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Мельника В.І.  щодо підсумків роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області за перше півріччя та основні завдання у другому півріччі 2019 року, колегія відмічає наступне.

Завдяки проведеній роботі з питань мобілізації платежів до бюджету Пенсійного фонду України та легалізації зарплати і зайнятості працівників у першому півріччі 2019 року забезпечено виконання планових завдань з надходження власних доходів до бюджету Пенсійного фонду в області на 106,1% та доходів, адміністрування яких здійснює Головне управління, – на 100,1%.

Забезпечено виплату пенсій та грошової допомоги 220,4 тис. громадян своєчасно та у повному обсязі, сума фактичних видатків становила 3248,4 млн грн, або107,1% від бюджетних призначень та на 18,4% більше, ніж у минулому році (без врахування видатків на виплату субсидій). Забезпечено своєчасне фінансування виплати житлових субсидій громадянам, для цих цілей використано 155,5 млн грн одержаних з держбюджету коштів, або 96,1% до плану.

Середній розмір пенсійних виплат за червень 2019 року склав 2327,90 грн, що на 12,2% більше показника минулого року, а середньомісячна виплата на одного одержувача в цілому за січень-червень 2019 року склала 2374,41 грн, або зросла на 14,8%.

Рівень забезпечення власними коштами фінансування видатків на пенсійні виплати у І півріччі 2019 року склав 71,1% проти 63,3%  минулорічних.

Завдяки проведеній роботі щодо залучення пенсіонерів до отримання пенсійних виплат через банківські установи заощаджено 24,8 млн грн пенсійних коштів, що на 3,0 млн грн більше, ніж за аналогічний період минулого року.

На постійному контролі знаходилося питання упередження переплат пенсій, а також повернення пенсійних виплат банківськими установами та будинками – інтернатами.

Вживалися заходи до боржників з питань погашення заборгованості з платежів до бюджету Фонду, проводилися спільні з ДВС наради, виїзди до боржників,   в  результаті,   до   бюджету   Фонду   надійшло  коштів   в  сумі  0,5 млн грн. Проводилася масштабна робота з фізичними особами-підприємцями, в тому числі інформаційно-роз’яснювальна,  щодо погашення ними заборгованості з єдиного соціального внеску, завдяки вжитим заходам надходження зросли порівняно з відповідним періодом 2019 року на 49,4 млн грн (33,6%).

За усіма джерелами виконано планове завдання з надходження до Державного бюджету України від платників області коштів збору за додатковими ставками.

Вживався комплекс заходів щодо захисту прав застрахованих осіб та розширення бази нарахування єдиного внеску за рахунок легалізації зарплати та детінізації зайнятості. Працівники Фонду брали участь у нарадах із органами влади, контролюючими органами та соціальними партнерами, засіданнях обласної, міських та районних робочих груп з питань легалізації виплати зарплати та зайнятості населення, семінарах та інших заходах з питань роз’яснення громадськості області переваг офіційного працевлаштування та негативних наслідків нелегальної зайнятості.

Протягом звітного періоду забезпечено представлення інтересів Головного управління в судових інстанціях з питань пенсійного забезпечення, а також інших питань, які зачіпають інтереси Головного управління. З січня по червень поточного року на дії Головного управління подано до суду особами (пенсіонерами) – 253 позовних заяви з питань пенсійного забезпечення громадян, з яких понад 90% складають позови з питань пенсійного забезпечення осіб, звільнених з військової служби. За аналогічний період минулого року подано на дії Головного управління лише 108 позовів (збільшення у 2019 році відсотку кількості поданих позовів в порівнянні з аналогічним періодом минулого року складає 234%).

У зв’язку з недоцільністю подальшого оскарження, наявністю сталої судової практики судів вищих інстанцій, а також частковим фінансуванням витрат на виплату судового збору рішення судів, ухвалені не на користь Головного управління, опрацьовуються через комісію з питань оскарження судових рішень. Всього з початку року комісією винесено 75 рішень з питань пенсійного забезпечення по 198 судових справах, що дало змогу уникнути витрат на сплату судового збору за подачу апеляційних та касаційних скарг в сумі близько 226,3 тис. грн.

Вживалися заходи щодо погашення заборгованості підприємств – банкрутів. Так, станом на 01.07.2019 на обліку в Головному управлінні залишається 4 підприємства – банкрути  із сумою боргу 969,9 тис. грн, по яких здійснюється ліквідаційна процедура.

 У звітному періоді судом ліквідовано 1 підприємство – банкрут  СТзОВ «Агро-Прогрес» та наказом Головного управління списано з особового рахунку даного підприємства заборгованість у сумі 294280,62 грн.

Протягом І півріччя 2019 року виявлено 1 порушення пенсійного законодавства та застосовано 1 адміністративний штраф до порушника чинного законодавства на загальну суму  510,00 грн. По застосованому адміністративному штрафу на рахунок Головного управління боржником сплачено 510,00 грн (відсоток сплати склав – 100%).

         Забезпечувалась належна увага опрацюванню сум заборгованості платників, які ухиляються від сплати обов’язкових платежів до Пенсійного фонду.  Так, в І півріччі 2019 року подано 14 позовних заяв щодо стягнення заборгованості з відшкодування пільгових пенсій на суму 1247,4 тис. грн. з яких задоволено 11 позовів на суму 1247,4 тис. грн., решта перебуває на розгляді суді. Надходження за позовними заявами склали 330,1 тис. грн., у добровільному порядку – 385,0 тис. грн. Відсоток опрацювання заборгованості в судовому порядку склав – 100 %.

З метою примусового стягнення заборгованості по платежах до Пенсійного фонду проводилась співпраця з органами ДВС області. Усього протягом січня – червня 2019 року завершено 838 проваджень на суму 8,8 млн. грн., а фактично стягнуто – 330,1 тис. грн. Відношення суми надходжень до суми, що підлягала стягненню за І півріччя 2019 року складає 5,5 % (без врахування зупинених проваджень та виконавчих документів, які повторно пред’явлені). Всього юридичною службою (в т. ч віддалені робочі місця) проведено 30 спільних заходів з органами державної виконавчої служби.

Головним управлінням реалізовувалось право на оскарження дій (бездіяльності) державних виконавців в адміністративному порядку. З початку року оскаржено 114 таких випадків на суму  739,4 тис. грн.

Протягом січня-червня 2019 року управлінням внутрішнього аудиту відповідно до Зведеного операційного плану діяльності з внутрішнього аудиту на 2019 рік проведено 4 аудити та 2 інших контрольних заходи.

За результатами аудитів та інших контрольних заходів встановлено 40 фінансових порушень на загальну суму 86,1 тис.грн, що порівняно з відповідним періодом минулого року більше на 15 порушень та на 81,0 тис грн. Усунуто 37 фінансових порушень на суму 72,8 тис. грн. Залишок невідшкодованих переплат пенсій станом на 01.07.2019 складає 13,3 тис.грн. Відповідно до прийнятих  рішень з  квітня 2019 року здійснюється відшкодування сум зайво виплачених  пенсій у розмірі від 20% до 50% від їх місячних  розмірів. Крім цього виявлено 55 нефінансових порушень, які повністю усунено.

За наслідками досліджень надано 4 умовно-позитивні висновки, керівникам структурних підрозділів надано 50 рекомендацій, які прийняті до виконання, видано 3 накази. Суб’єктами аудиту розроблено заходи щодо усунення недоліків та недопущення їх в майбутньому.

Здійснювавсь робота щодо контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та в установах, у яких особи перебувають на повному державному утриманні. Проводились планові перевірки відповідно до затвердженого плану–графіку на 2019 рік та перевірки достовірності відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Проводились перевірки повноти нарахування та своєчасності сплати збору з операцій набуття права власності на легкові автомобілі, що підлягають першій державній реєстрації, а також звірки документів для призначення пенсії щодо їх відповідності первинним документам.

Так за січень-червень 2019 року проведено 2011 контрольних заходів. За результатами проведених контрольних заходів виявлено 1260 різного роду порушень у суб’єктів господарювання, на загальну суму 194,2 тис. грн, які відшкодовано в повному обсязі. Ефективність перевірок складає 62,6%.

Порівняно з відповідним періодом минулого року значно зросла результативність перевірок  повноти та своєчасності сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування при набутті права власності на  легкові автомобілі. Так, з початку року виявлено недоплати збору на загальну суму 144,2 тис. грн (результативність однієї перевірки складає 4806,7 грн). За аналогічний період минулого року загальна сума недоплати складала              5,7 тис. грн (результативність 190 грн).

Для формування реєстру застрахованих осіб Державного реєстру (далі – реєстру застрахованих осіб) в середньому звітували 9883 страхувальники, зі звітності яких до реєстру застрахованих осіб в середньому надходила інформація щодо 154,9 тис. застрахованих осіб.

Скорочена кількість помилкових звітів за грудень 2018 р. та січень-травень 2019 р. із 174 на 79,31%, кількість застрахованих осіб, інформація про яких не потрапила до Реєстру застрахованих осіб, скоротилась на 89,92%.

Забезпечується організаційно-методична підтримка веб-порталу електронних послуг ПФУ.

Продовжується робота щодо поточного супроводу програмного забезпечення власної розробки та реалізація нових задач. Так, протягом 1-го півріччя оновлено (розширений функціонал) наступні програмні комплекси – Веб-система «Результати аналізу інформаційно-аналітичних матеріалів» (Додано новий розділ «ВЕБ ПОРТАЛ») та «Електронні службові записки» (Добавлено новий розділ «Добровільна участь», новий модуль щодо видачі довідок про відсутність заборгованості).

Впроваджено 6 нових програмних продуктів власної розробки: «Електронний реєстр рішень, виконання яких здійснюється за окремою бюджетною програмою», «Інвентаризація пенсійних справ», «Облік та контроль за судовими справами», «Виконання операційного плану Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області на 2019», «Облік довідок медико-соціальної експертної комісії (МСЕК)», «Облік дотримання лімітів використання електроенергії, води, газу, теплоенергії, бензину».

Протягом першого півріччя 2019 року в області призначено майже 4 тис. пенсій, 56 пенсій за особливі заслуги перед Україною, 42 грошові допомоги, перераховано майже 6 тис. справ за заявами пенсіонерів, розглянуто 23 комплекти документів щодо підтвердження пільгового стажу роботи, підготовлено 133 формуляри зв’язку на  виконання міжнародних договорів у сфері пенсійного забезпечення.

Своєчасно проведено перерахунки пенсій в автоматизованому та індивідуально-масовому режимі 47,4 тис. осіб, які досягли 65-річного віку. Відповідно до частини другої статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2019 №124 щодо проведення індексації пенсії в області забезпечено проведення перерахунку пенсії понад 198 тис. осіб. Проведено автоматичний перерахунок пенсій 8,1 тис. пенсіонерам з урахуванням набутого страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії. Забезпечено проведення перерахунку пенсій 58 працівникам льотно-випробувального складу. Проведено перерахунок пенсійних виплат 251 тис. пенсіонерів в зв’язку зі зміною соціальних стандартів з 01.07.2019 та новим урядовими рішеннями.

Наразі проінвентаризовано та підготовлено до оцифрування майже 85% від загальної кількості пенсійних справ, які обліковуються.

В області постійно проводиться аналіз стану правильності відображення даних з паперових пенсійних справ в особових даних пенсіонерів в підсистемі ПВП.

Упродовж I півріччя 2019 року забезпечувався дієвий контроль за додержанням норм пенсійного законодавства при призначені/перерахунку пенсій та веденням пенсійної документації. За 6 місяців 2019 року управлінням з питань виплати пенсій опрацьовано 73019 пенсійних справ, на доопрацювання повернуто 27 пенсійних справ, або 0,04%, що менше на 0,12% в порівнянні до відповідного періоду 2018 року (0,16%).

Головним управлінням постійно забезпечувалося своєчасне взяття на облік виявлених переплат пенсій та здійснювався контроль за поверненням надміру виплачених коштів. Протягом І півріччя 2019 року на облік взято 922 переплати пенсій на загальну суму 650,34 тис.грн, відшкодовано – 734,97 тис. грн. Відсоток відшкодування нижче середньообласного показника (48,1%) у Чернівецькому (33,1%), Новодністровському (41,5%), Вижницькому (43,0%), Герцаївському (44,1%) та  Сторожинецькому (45,9%) відділах обслуговування громадян.                                                                                                                                                                                                                           

Частка пенсіонерів, які обслуговуються через банки, від загальної кількості одержувачів пенсій, станом на 01.07.2019 року  складає 55,42%. Загалом спостерігається позитивна динаміка щодо збільшення кількості пенсіонерів, які обслуговуються через банки. Зазначений показник зріс в порівнянні до 01.07.2018 року на 3,3%. Однак, найменше одержувачів пенсій в банківських установах в Кельменецькому (32,0%), Путильському (34,6%), Герцаївському (35,6%),  Хотинському (37,4%), Сокирянському (37,8%), Кіцманському (40,8%), Новоселицькому (41,0%), Заставнівському (42,5%) та Глибоцькому (45,3%) відділах обслуговування громадян (сервісних центрах), що свідчить про недостатній рівень проведеної інформаційно – роз’яснювальної роботи.

Протягом І півріччя 2019 року сервісними центрами Головного управління надано 93,2 тис. послуг з питань, пов’язаних із пенсійним забезпеченням громадян та діяльністю органів Пенсійного фонду України, в тому числі за допомогою «гарячої» телефонної лінії отримали консультації 7,3 тис., в режимі відеозв’язку – 1,6 тис. осіб, здійснено 436 виїзних прийомів за місцем проживання громадян.

Продовжується робота з популяризації новітніх сервісів Пенсійного фонду України. Всього зареєстровано 40,5 тис. користувачів Веб-порталу електронних послуг, з них у І півріччі 2019 році – 8,5 тис. осіб, в тому числі – 1817 страхувальників. Станом на 01.07.2019 згоду на інформування, зокрема, засобами мобільного зв’язку, надали 6,9 тис. осіб та 2,5 тис. пенсіонерів звернулися за виготовленням електронного пенсійного посвідчення.

Налагоджено роботу з «майбутніми пенсіонерами», за результатами якої в минулому році сформовано 1,6 тис. макетів пенсійних справ.

На виконання завдання Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року Головним управлінням впроваджено єдині стандарти і сучасні технології обслуговування громадян, в тому числі із забезпеченням надання послуг на рівні об’єднаних територіальних громад. Станом на 01.07.2019 на 26 віддалених робочих місцях в об’єднаних територіальних громадах спеціалістами відділів обслуговування громадян області надано 2764 послуги. Триває реалізація Регіональної програми щодо покращення обслуговування населення установами Пенсійного фонду України в Чернівецькій області на 2017-2020 роки.

Оновлено ряд сервісних центрів пенсійної служби за принципом «Прозорого офісу», з урахуванням вимог до приміщень та залів обслуговування (в тому числі з урахуванням специфіки розміщень робочих зон, зон очікування, кольорових рішень тощо). Зокрема, власними силами, у відповідність до єдиних стандартів обслуговування громадян, приведено приміщення Герцаївського, Заставнівського, Кіцманського, Новоселицького, Путильського, Хотинського сервісних центрів. Силами підрядних організацій проведено поточні ремонти в  Сторожинецькому та  Кельменецькому сервісних центрах.

Проводяться капітальні ремонти приміщень Вижницького, Сокирянського, Глибоцького сервісних центрів, центру обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян за адресою та приміщення Головного управління в м. Чернівці, вул. Хотинська 49Б.

З метою вивчення думки відвідувачів сервісних центрів щодо якості обслуговування проводяться опитування, за результатами яких 99,2% опитаних цілком задоволені якістю отриманих послуг.

Впродовж  І півріччя 2019 року Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області вживались заходи, спрямовані на забезпечення належного рівня інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення щодо основних засад пенсійного забезпечення. Доведення до широких верств населення стану реалізації вимог пенсійного законодавства забезпечувалось через комплекс узгоджених заходів, спрямованих на задоволення інформаційних потреб громадськості з різних питань, що відносяться до компетенції Головного управління.

В друкованих засобах масової інформації розміщено 399 публікацій, понад 2300 повідомлень – на сайтах органів влади, місцевого самоврядування та інших вебресурсах. Забезпечено 621 виступ фахівців Головного управління на радіо і телебаченні, проведено 82 зустрічі з представниками ЗМІ у форматі брифінгів, пресконференцій, інтерв’ю.

Організовано 809 зустрічей з трудовими колективами, понад 120 засідань «круглих» столів з питань пенсійної тематики. У найбільш людних місцях, зокрема в торгових центрах, на крупних ринках  проведено 31 флешмоб на теми легалізації праці та впровадження електронних послуг. У  форматі соціальної реклами  забезпечено випуск 2534 повідомлень у радіо- та телеефірах, 7240 – по  вуличному радіо в місті Чернівці, 3620 – на автостанціях області. Розповсюджено  понад 32000 інформаційних матеріалів (плакатів, буклетів, флаєрів).

Протягом І півріччя 2019 року в Головному управлінні проведено 23 конкурси на зайняття вакантних посад державної служби.

Організована робота щодо впровадження системи моніторингу оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади категорії “Б” і “В” в Головному управлінні.

З метою підвищення рівня професійної компетентності державних службовців впродовж I півріччя 2019 року організовано проведення семінарів – навчань. Забезпечено підвищення рівня професійної компетентності 429 державних службовців або 97% від фактичної чисельності державних службовців.

Здійснюється психологічний супровід діяльності державних службовців. Проведено ряд психологічних заходів: психодіагностичні дослідження щодо визначення морально-психологічного клімату працівників, тренінги щодо підвищення рівня професійної компетентності за результатами оцінювання  державних службовців, психодіагностичне дослідження на визначення рівня лідерських та організаторських здібностей.

Проводились заходи, спрямовані на виявлення, усунення та мінімізацію корупційних ризиків, запобігання корупційним та пов’язаних з корупцією правопорушенням, виявлення та врегулювання конфлікту інтересів. Проведено 256 занять, лекцій, семінарів, апаратних та тематичних нарад, консультацій з питань запобігання корупції (в тому числі сектором надано 164 консультації з розглядом конкретних ситуацій, які можуть виникнути у працівників Головного управління).

У строки, визначені законодавством, здійснено перевірку фактів подання 593 електронних декларацій (в тому числі 532 щорічних декларацій, 38 – декларацій після звільнення та 23 декларацій перед звільненням). За результатами моніторингу встановлено 1 випадок неподання електронної декларації після звільнення особи, що припинила діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави у 2018 році.

Про зазначений факт повідомлено НАЗК у встановленому законодавством порядку.

Здійснено перевірку пенсійних справ близьких осіб державних службовців та пенсійних справ працівників Головного управління. Порушень не виявлено.

Проведено перевірку державних службовців Головного управління, які знаходяться у соціальних відпустках на предмет дотримання норм статті 25 Закону «Про запобігання корупції» щодо обмеження сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності. В результаті перевірки порушень не виявлено.

Проведено оперативні перевірки за принципом «таємних покупців», з метою перевірки дотримання працівниками сервісних центрів доведених Стандартів обслуговування громадян, надання вичерпної відповіді на звернення та знань пенсійного законодавства. За результатами перевірки порушень не встановлено.

 

ВИРІШИЛИ:

 

  1. Роботу Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області у І півріччі 2019 року визнати такою, що спрямована на реалізацію державної політики у сфері пенсійного забезпечення та відповідає пріоритетам діяльності Пенсійного фонду України, сприяє реалізації конституційних прав громадян на пенсійне забезпечення.
  2. Начальнику фінансово-економічного управління Лелюх Л.А. забезпечити:

2.1. Постійний контроль за своєчасністю та в повному обсязі фінансуванням пенсійних виплат.

2.2. У повному обсязі виконання планових завдань з надходження власних коштів до бюджету Фонду у другому півріччі 2019 року та аналіз причин невиконання за усіма складовими.

  1. 3. Начальнику управління внутрішнього аудиту Поштар Т.М. продовжити здійснення моніторингу стану відшкодування виявлених аудитами сум порушень.
  2. 4. Начальнику управління обслуговування громадян Троцюк Л.Т., начальнику відділу організаційно-інформаційної роботи Струк Л.М. організувати і провести цикл заходів із залученням учнівської та студентської молоді до участі в популяризації переваг легалізації заробітної плати й офіційного працевлаштування.
  3. Начальнику управління застосування пенсійного законодавства Кордубан Я.М.:

5.1. Реалізувати вимоги Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік», Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та інших законодавчих актів, в частині проведення індивідуально-масових перерахунків пенсій пенсіонерам області.

5.2. Якісно аналізувати документи, що знаходяться в пенсійних справах на предмет відповідності даних паперової та електронної пенсійної справи з  дотриманням затверджених термінів проведення інвентаризації в області.

5.3. Організувати опрацювання в області пенсійних справ осіб, що будуть кандидатами, на аналіз коректності відображення даних в ППВП за результатами проведення «машиноконтролю», та після надходження відповідних даних з Пенсійного фонду України.

  1. Начальнику управління по роботі з персоналом Кружкіній С.Є.:

         6.1. Продовжувати системну роботу з персоналом щодо підтримки сприятливого психологічного клімату в трудових колективах Головного управління.

         6.2. Забезпечити до кінця поточного року підвищення рівня професійної компетентності не менше 30 відсотків державних службовців відповідно до визначених потреб за професійними програмами, тематичними постійно діючими та короткотерміновими семінарами, тренінгами з метою виконання завдань, ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності держаних службовців Головного управління.

  1. Начальнику відділу організаційно-інформаційної роботи Струк Л.М. організувати до 01.09.2019 визначення кращої публікації в ЗМІ, підготовленої фахівцями Головного управління щодо сприяння громадянам в реалізації права на пенсійне забезпечення, роз’яснення переваг легальної зайнятості, висвітлення негативних соціальних наслідків недотримання страхувальниками своїх зобов’язань.
  2. Начальнику управління з питань виплати пенсій Телешману О.П. забезпечити контроль за відшкодування сум переплат пенсій.
  3. Управлінню контрольно-перевірочної роботи (Німіжан О.К.) спрямувати роботу на підвищення рівня проведення перевірок та їх ефективності. Забезпечити якість та своєчасність реалізації матеріалів перевірок.
  4. Начальнику відділу організаційно-інформаційної роботи Струк Л.М. забезпечувати підготовку матеріалів щодо діяльності пенсійної служби краю для розміщення в соціальних мережах.
  5. Начальникам фінансово-економічного управління Лелюх Л.А., юридичного управління Ісаєнко О.В. та начальникам відділів обслуговування громадян (сервісні центри) управління обслуговування громадян забезпечити виконання спільних з Головним управлінням Державної фіскальної служби у Чернівецькій області «Заходів щодо погашення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування та відновлення страхового стажу застрахованих осіб на 2019 рік».
  6. Начальнику управління обслуговування громадян Троцюк Л.Т., начальникам відділів обслуговування громадян (сервісні центри) управління обслуговування громадян:

          12.1. Продовжити роботу, спрямовану на підвищення якості обслуговування при стаціонарному, дистанційному, електронному наданні послуг та на віддалених робочих місцях працівників Головного управління в об’єднаних територіальних громадах.

          12.2. Неухильно дотримуватися термінів передачі пенсійної документації від фронт- до бек-офісів (не пізніше наступного робочого дня від дня прийому заяви чи надходження документу).

          12.3 З метою забезпечення постійного контролю за виконанням запитів, які надсилаються сервісними центрами, інформацію про їх направлення вносити до «Програми документообігу», встановлюючи контрольний строк виконання для направлення повторних запитів, в разі ненадходження відповіді впродовж місячного терміну.

          12.4. Своєчасно письмово інформувати громадян про необхідність надання додаткових документів для призначення (перерахунку) пенсій, забезпечивши наявність таких повідомлень (розписок-повідомлень) в матеріалах пенсійних справ.

          12.5. Продовжити практику проведення інформаційно-роз’яснювальних та комунікаційних заходів в дні виїзних прийомів на віддалених робочих місцях працівників Головного управління в об’єднаних територіальних громадах, організаціях, установах.

  1. Начальнику управління обслуговування громадян (Троцюк Л.Т.), начальникам Глибоцького (Крецу І.П.) та Новоселицького (Процюк А.В.) відділів обслуговування громадян (сервісні центри) управління обслуговування громадян до 31.08.2019 організувати роботу віддалених робочих місць працівників сервісних центрів Головного управління у Карапчівській та Ванчіковецькій об’єднаних територіальних громадах.
  2. Начальнику юридичного управління Ісаєнко О.В., начальникам відділів обслуговування громадян (сервісні центри) управління обслуговування громадян протягом ІІ півріччя 2019 року активізувати роботу з територіальними відділами ДВС щодо вжиття заходів стосовно погашенню заборгованості з єдиного внеску фізичними особами – підприємцями.
  3. Начальнику відділу організаційно-інформаційної роботи Струк Л.М. та начальникам відділів обслуговування громадян (сервісні центри) управління обслуговування громадян підготувати матеріали на тему «Легалізація заробітної плати очима дітей» для розміщення в інформаційному просторі.
  4. Начальникам відділів обслуговування громадян (сервісні центри) управління обслуговування громадян:

           16.1. Забезпечити організацію та проведення циклу заходів із залученням учнівської та студентської молоді до участі в популяризації переваг легальної зайнятості населення та електронних послуг вебпорталу Пенсійного фонду України.

            16.2. Покращити рівень індивідуальної та інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо переваг отримання пенсійних виплат через поточні рахунки в банківських установах, зокрема серед працюючих пенсіонерів.

  1. Начальникам Чернівецького (Пилипко С.В.), Новодністровського (Якубовська Н.О.), Вижницького (Бойко М.І.), Герцаївського (Капра Л.А) та Сторожинецького (Сирбу М.В.) відділів  обслуговування громадян (сервісні центри) управління обслуговування громадян до 15.10.2019  вжити дієвих заходів для збільшення відсотку утримання переплат пенсій, в тому числі проведення відповідної індивідуальної роботи з пенсіонерами, яким надміру виплачені суми пенсій, щодо можливості добровільного повернення ними коштів.
  2. Начальникам Кельменецького (Корогода О.А.), Путильського (Каптарь І.В.), Заставнівського (Стасюк В.І.), Герцаївського (Капра Л.А), Хотинського (Шкуренко С.І.) та Сокирянського (Козак Л.О.) відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управління обслуговування громадян до 15.10.2019 підвищити рівень інформаційно – роз’яснювальної роботи щодо залучення  пенсіонерів до отримання пенсій через установи банків.
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступників начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області відповідно до розподілу функціональних повноважень.

 

 

 

Голова колегії                                                                                                                                                                                                      М. РОМАНІВ

Секретар колегії                                                                                                                                                                                                  О. ШЕСТАКОВ

background Layer 1