Звіт про роботу із зверненнями громадян за перше півріччя 2018 р.
Діяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області протягом першого півріччя 2018 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, сприяння втіленню їх у життя, зміцнення їх авторитету, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.
Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком.
Протягом першого півріччя 2018 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 2514 звернень, що на 532 більше у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (1982). Питома вага звернень, які надійшли з вищих органів влади до Фонду області, становить 21% (115) від загальної кількості письмових звернень (558), що на 18 більше, ніж протягом звітного періоду минулого року (97).
До «Урядового контактного центру» звернулось 235 осіб або 9% від загальної кількості усіх звернень (2514), що більше на 39 звернень порівняно з аналогічним періодом 2017 року (196).
Необхідна інформація | Кількість звернень | ||||
за 6 місяців
2017 року |
за 6 місяців
2018 року |
Приріст | |||
1. | Кількість звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, в т.ч.: |
1786
|
2279 | +493 | |
– в письмовій формі | 491 | 558 | +67 | ||
– на особистому прийомі | 1280 | 1638 | +358 | ||
– на веб-портал електронних послуг | 15 | 83 | +68 | ||
2. | до державної установи ”Урядовий контактний центр” |
196 |
235 |
+39 |
|
Всього: | 1982 | 2514 | +532 | ||
На особистих та виїзних прийомах керівництвом Фонду області прийнято 1638 осіб або 65% від загальної кількості усіх звернень (2514).
В своїх зверненнях до Фонду області громадяни порушували питання щодо призначення та перерахунку пенсії (18% від загальної кількості усіх звернень), роз’яснення окремих норм діючого пенсійного законодавства (14%), підвищення розміру пенсії (9%), визначення права на пенсію (7%) тощо.
Залишаються актуальними дистанційні форми надання послуг через послугу відеозв’язку. Протягом звітного періоду отримали консультації з пенсійного забезпечення в режимі відеозв’язку 1788 осіб, що на 179 більше, ніж протягом звітного періоду минулого року (1609). В т.ч. керівництвом Фонду області надано консультацій 660 особам, що на 212 більше, ніж протягом аналогічного періоду минулого року (448).
Протягом 6 місяців 2018 року спеціалістами Фонду області проводились виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, осіб з інвалідністю за зором та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, під час яких надано консультацій 398 особам.
За звітний період в постійно діючих консультативних пунктах, а саме: в обласному об’єднанні «Чорнобильці Буковини», в Чернівецькому міському і районних центрах зайнятості та приміщеннях ветеранських організацій, отримали консультації та роз’яснення 882 особи, що більше на 150, ніж за аналогічний період минулого року (732).
Протягом першого півріччя 2018 року в режимі робочого дня в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області за допомогою “гарячої” телефонної лінії отримали консультації та роз’яснення 5323 особи, що на 1101 особу більше, ніж за звітний період 2017 року (4222).
За період з 01.01.2018 по 30.06.2018 за принципом «єдиного вікна» прийнято 74378 громадян, що більше на 8839 осіб, ніж за аналогічний період 2017 року (65539).
Показники | Кількісна характеристика станом на 01.07.2018 |
Кількість наданих консультацій, роз’яснень, послуг всього, з них: | 74378 |
-надійшло заяв про призначення та про перерахунок пенсії (Ф.10) | 9442 |
-кількість звернень майбутніх пенсіонерів, щодо вивчення документів для призначення пенсії та надання фахової допомоги у їх витребуванні | 1679 |
-видано довідок | 21829 |
-кількість звернень щодо отримання пенсійних посвідчень | 6945 |
-оформлено одноразових допомог на поховання та прийнято заяв на недоотриману пенсію | 6467 |
– кількість громадян, прийнятих на особистому прийомі | 18483 |
-з інших питань пенсійного забезпечення | 9533 |
Набирають популярності електронні звернення через Веб-портал Фонду (протягом звітного періоду зареєстровано 83 звернення громадян). Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу по області складає 22432 особи, тобто за 6 місяців 2018 року зареєстровано 11881 особа.
Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області постійно проводиться контроль за додержанням законодавства про звернення громадян шляхом розгляду зазначених питань на колегіях Головного управління, проведення щомісячних моніторингів питань, поставлених у зверненнях.