Наближення послуг до людей – пріоритетне завдання пенсійної служби
Буковинські пенсійники активно працюють над максимальним наближенням послуг до людей, намагаючись охопити інфомаційно-роз’яснювальною роботою якомога ширше коло мешканців області. Фахівці пенсійної служби постійно здійснюють виїзди до різних населених пунктів краю, щоб позбавити людей необхідності долати відстані до сервісних центрів для отримання потрібної інформації та консультацій.
Начальник Сокирянського відділу обслуговування громадян Лідія Козак провела виїзний прийом у селі Грубна.
Представник Фонду надала краянам детальні роз’яснення порядку перерахунку пенсій, осучаснення та умов призначення різних видів пенсій, а також ознайомила з переліком необхідних для цього документів. Відповіла на запитання щодо призначення, перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам з урахуванням стажу та заробітної плати.
Лідія Козак розповіла про порядок призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату. Звернула увагу майбутніх пенсіонерів на можливість здійснення попередньої правової експертизи документів, необхідних для призначення пенсій, і рекомендувала людям передпенсійного віку завчасно звертатись до сервісного центру з метою завчасного формування макету пенсійної справи.
Фахівець пенсійної служби надала вичерпні відповіді на запитання відвідувачів щодо порядку призначення пенсії та залежності її розміру від набутого стажу й розміру заробітної плати, роз’яснила порядок виплати пенсії за довіреністю.
Лідія Козак розповіла краянам про переваги отримання пенсій через установи банків та отримання інформації з пенсійного забезпечення на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Представник Фонду здійснила також прийом громадян з обмеженими можливостями за фактичним місцем їхнього проживання.
Особливу турботу виявляють пенсійники до осіб з обмеженими можливостями, інвалідів з вадами зору та пенсіонерів поважного віку, котрим виповнилося понад вісім десятків років. Для надання таким людям роз’яснень і консультацій заступник начальника Кельменецького відділу обслуговування громадян Наталя Бабин провела виїзний прийом у селі Козиряни. Вказаний населений пункт обрано не випадково, адже він є одним з найвіддаленіших куточків Кельменеччини.
Звертаючись до літніх людей із доброзичливими словами й теплими побажаннями, фахівець пенсійної служби простою й доступною мовою роз’яснила порядок обчислення й перерахунку пенсій, назвавши визначальні складові, які впливають на їх розмір, розповіла про умови зарахування страхового стажу і надала кожному детальні відповіді на поставлені запитання. Наталя Бабин зауважила на перевагах отримання пенсій через банківські установи та інформації з пенсійного законодавства зі сторінок газети «Пенсійний кур’єр». У разі виникнення запитань порадила звертатись до фахівців Фонду за телефоном гарячої лінії.
Однією зі зручних форм наближення пенсійних послуг населенню є також прийоми на віддалених робочих місцях Пенсійного фонду. Зокрема, днями участь у роботі віддаленого робочого місця в Кострижівській об’єднаній територіальній громаді взяв начальник Заставнівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Віктор Стасюк.
Представник Фонду надав відвідувачам роз’яснення порядку нарахування та перерахунків пенсій, повідомив про складові, які впливають на формування їх розміру, та про вимоги до страхового стажу для реалізації права на пенсійне забезпечення. Надав детальні відповіді на запитання мешканців об’єднаної громади, які звернулись за консультацією, та зауважив на зручних можливостях отримання інформації з пенсійного забезпечення, зареєструвавшись на Веб-порталі Пенсійного фонду України. Порекомендував передплатити цікаву й корисну газету для всієї родини «Пенсійний кур’єр».
Віктор Стасюк принагідно продемонстрував працівникам ОТГ інформаційний відеоролик про те, як за допомогою Веб-порталу можна здійснювати верифікацію документів з QR-кодом.
Мешканці Кострижівської об’єднаної територіальної громади позитивно оцінили переваги послуг пенсійної служби за місцем проживання та подякували представнику Фонду за надані роз’яснення.