Пропустити навігацію

Буковинські пенсійники обговорюють з партнерами шляхи покращення співпраці у справі захисту прав застрахованих осіб

Dyeyev Stor dvs - Буковинські пенсійники обговорюють з партнерами шляхи покращення співпраці у справі захисту прав застрахованих осібНачальник Сторожинецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Олександр Німіжан  взяв  участь у засіданні круглого столу на базі  підрозділу Державної виконавчої служби в Сторожинецькому районі.

На засіданні йшлося про проведення державними виконавцями роботи зі пришвидшення стягнення до Пенсійного фонду України заборгованості з обов’язкових платежів фізичними особами-підприємцями, а також організацію виконання спільного плану заходів на 2018 рік.

Представники державних установ обговорили питання щодо виконання рішень про стягнення заборгованостей на користь держави за позовами Головного управління Пенсійного фонду області, вимог про сплату боргу із страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування,  рішень органів Пенсійного  фонду про накладання штрафів і нарахування пені.

Результатом зустрічі стало узгодження шляхів покращення взаємодії у справі у справі захисту прав застрахованих осіб, зокрема, стягнення боргів зі сплати обов’язкових платежів до бюджету Пенсійного фонду, з якого здійснюються пенсійні виплати.

У рамках налагодження активної співпраці та покращення надання соціальних послуг незахищеним верствам населення на Кельменеччині 03.07.2018 pravova dopomoga - Буковинські пенсійники обговорюють з партнерами шляхи покращення співпраці у справі захисту прав застрахованих осібвідбулася зустріч з працівниками місцевого центру безоплатної правової допомоги.

Учасники засідання обговорили  напрямки спільної роботи щодо покращення якості надання послуг такій незахищеній категорії громадян, як інваліди та пенсіонери, та надання консультацій внутрішньо переміщеним особам.

Представники Пенсійного фонду поінформували правників про  надання  сервісними центрами відомства консультацій з питань пенсійного забезпечення через телефон гарячої  лінії, за допомогою відеозв’язку та  розповіли про можливості електронних сервісів Пенсійного фонду. Присутні на засіданні обговорили тематику найбільш частих звернень громадян і зауважили на актуальності інформаційно-роз’яснювальної й консультативної роботи серед населення, покращення якості обслуговування громадян за рахунок активного використання зручних і доступних форм комунікації з мешканцями краю та  запровадження інноваційних  форм донесення інформації до людей.

Сторони досягли домовленості про подальшу співпрацю щодо покращення обслуговування осіб, які звертаються з питань пенсійного забезпечення.

background Layer 1