Пропустити навігацію

Фахівчиня Фонду розповіла про електронні сервіси вебпорталу та обговорила проблемні питання подання страхувальниками звітності

Pidlisna ZMI2 300x169 - Фахівчиня Фонду розповіла про електронні сервіси вебпорталу та обговорила проблемні питання подання страхувальниками звітності

Провідна спеціалістка відділу супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду 

України в Чернівецькій області Юлія Підлісна взяла участь у спільному з представниками Новодністровської міської ради семінарі на тему «Електронні сервіси та сплата ЄСВ».

Представниця пенсійної служби зазначила, що поліпшення якості обслуговування громадян є одним із ключових завдань Пенсійного фонду України, і з цією метою пенсійна служба постійно працює над вдосконаленням і модернізацією послуг.

Юлія Підлісна детально поінформувала присутніх про широкий спектр електронних послуг вебпорталу Пенсійного фонду, який дає можливість громадянам оперативно отримувати потрібну інформацію та послуги у режимі онлайн, не виходячи з дому.  Зокрема, розповіла про зручний спосіб відстеження персональних даних з реєстру застрахованих осіб щодо сум нарахованої заробітної плати, сплачених внесків та тривалості зарахованого стажу, 

Pidlisna ZMI1 300x169 - Фахівчиня Фонду розповіла про електронні сервіси вебпорталу та обговорила проблемні питання подання страхувальниками звітності

що дає змогу контролювати дотримання роботодавцем вимог законодавства з оплати праці. Повідомила про функціонування кабінету страхувальника, у якому наявна інформація щодо забезпечення соціальних прав працівників. Зазначила, що пенсіонери в Особистому кабінеті можуть переглядати матеріали пенсійної справи, подавати  заяви на перерахунок пенсійних виплат, замовляти паперові та електронні документи та довідки, записуватись на прийом до спеціалістів тощо.

Особливу увагу пенсійниця звернула на новозапроваджену послугу «пенсія в один дотик», яка дозволяє подавати заяву про призначення пенсійного забезпечення та необхідні документи у сканованому вигляді у режимі онлайн без потреби відвідання сервісного центру. Нова модель звернення за призначенням пенсії передбачає  одне особисте звернення громадянина до сервісного центру Пенсійного фонду для ідентифікації та отримання пенсійного посвідчення.

Учасники зустрічі також обговорили питання ведення обліку застрахованих осіб в загальнообов’язковому державному соціальному страхуванні, джерел надходження інформації до реєстру застрахованих осіб, внесення змін та уточнень до персональних карток застрахованих осіб. Особливу увагу приділили аспектам формування та подання страхувальниками звітності щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в розрізі застрахованих осіб та  розглянули проблемні питання, які виникають в ході формування та подання страхувальниками звітів.

background Layer 1