Пропустити навігацію

Представник Фонду обговорив з працівниками «Ощадбанку» шляхи співпраці у справі підвищення якості обслуговування громадян

Putyla Oshhadbank 222x300 - Представник Фонду обговорив з працівниками «Ощадбанку» шляхи співпраці у справі підвищення якості обслуговування громадянНачальник Путильського відділу обслуговування громадян Іван Каптарь провів нараду з працівниками АТ  «Ощадбанк».

Керівник сервісного центру проаналізував ситуацію щодо виплати пенсій мешканцям району та обговорив шляхи співпраці з підвищення якості обслуговування громадян банківськими установами. Акцентував увагу на важливості дотримання вимог Порядку виплати пенсій та грошових допомог за згодою пенсіонерів через їхні поточні рахунки. Наголосив на необхідності постійного контролю представниками Ощадбанку за порядком виплати пенсій за довіреністю та на важливості залучення якомога більшого числа пенсіонерів до банківського обслуговування з виплати пенсій. У зв’язку із цим зауважив на необхідності створення сприятливих умов для зручності використання мешканцями гірського району цих послуг, зокрема, збільшення кількості банкоматів та посттерміналів у віддалених населених пунктах, відзначив важливість проведення активної інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення.

Принагідно Іван Каптарь нагадав фінансистам про електронні сервіси пенсійної служби, назвав перелік корисних послуг, які можна отримати на вебпорталі Пенсійного фонду в режимі онлайн, зокрема, повідомив про функціонування нового сервісу звернення за призначенням пенсії в електронному режимі. Пояснив порядок реєстрації на порталі та надав буклети на пенсійну тематику.

Учасники зустрічі  обговорили шляхи подальшої взаємодії у справі  підвищення якості обслуговування громадян та окреслили основні напрямки діяльності, спрямованої на залучення більшої кількості пенсіонерів до банківського обслуговування.

background Layer 1