Пропустити навігацію

Фахівчиня пенсійної служби Буковини здійснила «дзвінки турботи» до жителів Хотинщини

IMG 1600 300x225 - Фахівчиня пенсійної служби Буковини здійснила  «дзвінки турботи» до жителів ХотинщиниЗаступниця начальниці Хотинського відділу обслуговування громадян Альона Печерова зателефонувала до громадян, які в силу різних обставин не можуть звернутися до сервісного центру. 

Представниця Фонду розпитала кожного з пенсіонерів про самопочуття,  своєчасність отримання пенсійних виплат, наявність тих чи інших проблем або складнощів з питань пенсійного забезпечення та потреби в консультаціях. У відповідь на запитання надала детальні їх роз’яснення, поінформувала про складові, від яких залежить розмір пенсії, роз’яснила порядок здійснених у липні нинішнього року перерахунків.     

Нагадала про можливість отримання інформації і консультацій з питань пенсійного забезпечення за телефоном гарячої лінії та в режимі відеозв’язку.

Пенсіонери висловили представниці Фонду неабияку вдячність за доступні роз’яснення, корисну інформацію та приємне спілкування.

Альона Печерова звернула увагу на новий сучасний сервіс звернення за призначенням пенсії «в один дотик», який передбачає подання заяви та сканованих копій потрібних документів у режимі онлайн без потреби відвідання сервісного центру. При оформленні пенсії в такий спосіб до органу Фонду потрібно з’явитись один раз – після повідомлення про призначення пенсії – для ідентифікації та отримання пенсійного посвідчення. Пояснивши порядок реєстрації на вебсайті Фонду, пенсійниця закликала громадян активно використовувати сучасні послуги електронного формату, які значно спрощують процес отримання інформації та послуг з пенсійного забезпечення.

background Layer 1