Наближення послуг до людей – пріоритетний напрямок роботи пенсійної служби
Пенсійники Буковини докладають максимум зусиль до вдосконалення якості обслуговування громадян, стараються зробити його якомога комфортнішим та доступнішим, застосовуючи широкий спектр різноманітних форм комунікації з мешканцями краю. Зокрема, здійснюють виїзні прийоми за місцем проживання, надають консультації дистанційно, в тому числі в режимі відеозв’язку.
Начальник Сокирянського відділу обслуговування громадян Лідія Козак провела виїзний прийом громадян в селі Гвіздівці.
Керівник сервісного центру надала доступні роз’яснення умов призначення та порядку обчислення розміру пенсій, зауваживши на його залежності від фактору офіційного працевлаштування. Пояснила, що страховий стаж, вимоги до тривалості якого для виходу на пенсію за віком зросли та продовжуватимуть зростати упродовж ближчих десяти років щороку на рік, зараховується за умови сплати внесків у розмірі, не меншому за мінімальний. Зауважила на негативних наслідках для пенсійного
забезпечення тіньової зайнятості та виплати зарплати «у конвертах». Представник Фонду також розповіла про можливість набуття страхового стажу через добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування та пояснила порядок призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату.
Лідія Козак звернула увагу майбутніх пенсіонерів на можливість здійснення попередньої правової експертизи документів, необхідних для призначення пенсій, отож порадила особам передпенсійного віку завчасно звертатися до сервісного центру.