Звіт про роботу із зверненнями громадян за січень-вересень 2019 р.
Діяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області протягом 9 місяців 2019 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, сприяння втіленню їх у життя, зміцнення їх авторитету, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.
Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком.
Протягом 9 місяців 2019 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 3423 звернення, що менше на 359 звернень у порівнянні зі звітним періодом 2018 року (3782). Питома вага звернень, які надійшли з вищих органів влади до Фонду області, становить 17% (137) від загальної кількості письмових звернень (813), що на 21 менше, ніж протягом звітного періоду минулого року (158).
Необхідна інформація | Кількість звернень | ||||
за 9 місяців
2018 року |
за 9 місяців
2019 року |
Приріст | |||
1. | Кількість звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, в т.ч.: |
3378
|
2631 | -747 | |
– в письмовій формі | 851 | 813 | -38 | ||
– на особистому прийомі | 891 | 576 | -315 | ||
– на виїзних прийомах | 1512 | 1052 | -460 | ||
– на веб-портал електронних послуг | 124 | 190 | +66 | ||
2. | До державної установи ”Урядовий контактний центр” | 404
|
792
|
+388
|
|
Всього: | 3782 | 3423 | -359 | ||
Кількість звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області протягом 9 місяців 2019 року (2631 звернення) порівняно з відповідним звітним періодом минулого року (3378) зменшилась на 747 звернень. Проте збільшилась чисельність надходження звернень до державної установи «Урядовий контактний центр», а саме: звернулось 792 особи або 23% від загальної кількості усіх звернень (3423), що більше на 388 звернення порівняно зі звітним періодом минулого року (404).
На особистих прийомах керівництвом Фонду області прийнято 576 осіб (17% від загальної кількості усіх звернень (3423)) та під час виїзних прийомів – 1052 особи (31%).
В своїх зверненнях до Фонду області громадяни порушували питання щодо призначення та перерахунку пенсії (19% від загальної кількості усіх звернень), роз’яснення окремих норм діючого пенсійного законодавства (15%), підвищення розміру пенсії (14%), визначення права на пенсію (5%) тощо.
На кількість звернень вплинули масові звернення (543 звернення) щодо перерахунку пенсій пенсіонерам міністерства оборони та внутрішніх справ у зв’язку з підвищенням грошового забезпечення та щодо перерахунку та підвищення розміру пенсії з 01.03.2019 та з 01.07.2019 року.
Для зменшення кількості звернень та попередження випадків їх повторних звернень в режимі робочого дня в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області за допомогою “гарячої” телефонної лінії отримали консультації та роз’яснення 10245 осіб, що на 2679 осіб більше, ніж за звітний період 2018 року (7566).
Залишаються актуальними дистанційні форми надання послуг через послугу відеозв’язку. Протягом звітного періоду отримали консультації з пенсійного забезпечення в режимі відеозв’язку 2509 осіб, в т.ч. керівництвом Фонду області надано консультацій 1071 особі.
Протягом 9 місяців 2019 року спеціалістами Фонду області проводились виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, осіб з інвалідністю за зором та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, під час яких надано консультацій 585 особам.
За звітний період в постійно діючих консультативних та агентських пунктах та на віддалених робочих місцях, отримали консультації та роз’яснення 1710 осіб, що більше на 155 осіб, ніж за аналогічний період минулого року (1555).
Станом на 01.10.2019 року за принципом «єдиного вікна» прийнято 129 909 осіб, що більше на 16 143 особи, ніж протягом звітного періоду 2018 року (113 766).
Показники | Кількісна характеристика станом на 01.10.2019 |
Кількість наданих консультацій, роз’яснень, послуг всього, з них: | 129 909 |
– надійшло заяв про призначення та про перерахунок пенсії (Ф.10) | 15 703 |
– кількість звернень майбутніх пенсіонерів, щодо вивчення документів для призначення пенсії та надання фахової допомоги у їх витребуванні | 2 329 |
– видано довідок | 39 970 |
– кількість звернень щодо отримання пенсійних посвідчень | 6 929 |
– оформлено одноразових допомог на поховання та прийнято заяв на недоотриману пенсію | 9 253 |
– кількість громадян, прийнятих на особистому прийомі | 39 628 |
-з інших питань пенсійного забезпечення | 16 097 |
Протягом звітного періоду спостерігається збільшення кількості надходжень електронних звернень громадян через Веб-портал Фонду (протягом 9 місяців 2019 року зареєстровано 190 звернень громадян, що більше на 66 звернень, ніж протягом звітного періоду 2018 року (124)). Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу по області складає 42 430 осіб, у т.ч. за 9 місяців 2019 року зареєстровано 10512 осіб.
Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області постійно забезпечується контроль за додержанням законодавства про звернення громадян.