Пропустити навігацію

Роз’яснення актуальних питань пенсійного забезпечення мешканці Магали отримали дистанційно

73273717 2490132337736889 3504350454886694912 n 300x225 - Роз’яснення актуальних питань пенсійного забезпечення мешканці Магали отримали дистанційноНачальниця управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Людмила Троцюк надала дистанційні консультації мешканцям села Магала Новоселицького району за допомогою відеозв’язку.

Фахівчиня пенсійної служби докладно відповіла на індивідуальні запитання відвідувачів відеоприйому щодо умов виходу на пенсію за віком, переходу з одного виду пенсії на інший, порядку нарахування пенсійних виплат та пенсійних перерахунків, які відбулися та мають відбутися цього року. Поінформувавши громадян працездатного віку про залежність розміру пенсії від суми сплачених внесків та тривалості страхового стажу, зауважила, що зарахування стажу відбувається винятково за умов офіційного працевлаштування і щомісячної сплати внесків у розмірі, не меншому за мінімальний. Особам передпенсійного віку порекомендувала завчасно звертатися до сервісного центру для попередньої оцінки пакета документів і формування макета пенсійної справи. Повідомила про новозапроваджену послугу звернення за призначенням пенсії «в один дотик», яка передбачає подання заяви і сканованих копій документів в електронному вигляді через вебпортал Пенсійного фонду. Зазначила, що цим зручним способом оформлення пенсії можуть скористатися ті громадяни, які авторизуються на порталі за допомогою електронного кваліфікованого підпису, та повідомила, що звичний порядок звернення за пенсією через особисте відвідання сервісного центру продовжує діяти.

Людмила Троцюк поінформувала співрозмовників про широкий спектр зручних електронних послуг вебпорталу Пенсійного фонду, які дають змогу отримувати потрібну інформацію з пенсійного забезпечення з мінімальними витратами часу. Пояснила спосіб реєстрації й пошуку потрібної інформації і закликала до активного використання сучасних послуг пенсійної служби, які дозволяють вирішити питання пенсійного забезпечення зі значним заощадженням часу завдяки відсутності потреби особистого відвідання сервісного центру. Повідомила також про зручну можливість звернення до фахівців Фонду, які працюють на віддаленому робочому місці відповідно до графіка прийому, а також почути роз’яснення пенсійних питань за телефоном гарячої лінії або через відозв’язок зі спеціалістами пенсійної служби.

background Layer 1