На Буковині працівники пенсійної служби підвищують рівень інклюзивного обслуговування
Працівники Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області взяли участь в тренінгу Inclusive Friendly. Під час заходу тренери навчали присутніх основам спілкування та обслуговування людей з інвалідністю.
Учасників тренінгу ознайомлювали з правильною термінологією, етикетом спілкування з людьми з інвалідністю, надали інформацію щодо законодавчих основ, особливостей та практичних підходів при наданні послуг особам з інвалідністю. Особливу увагу зосередили на навчанні, як правильно комунікувати з людьми з порушеннями слуху та навчали основам мови жестів. Учасники мали змогу отримати відповіді на запитання, які не наважувались поставити раніше. Дізнались, як підійти і надати послуги людині з інвалідністю, як їй допомогти і чи потрібно взагалі допомагати, щоб посприяти їм рівноправно почуватися у соціумі.
Крім того, під час тренінгу учасники мали змогу відчути на власному досвіді, наскільки навколишнє середовище адаптоване до потреб людей з інвалідністю.
Довідково: в усіх сервісних центрах забезпечено інклюзивне обслуговування громадян: для осіб зі слабким зором необхідну інформацію подано шрифтом Брайля, розміщено яскраві вказівники, кнопку виклику на вхідних дверях, є пандуси, тощо. Обслуговування осіб з вадами слуху відбувається за тісної співпраці з обласним товариством глухих із залученням спеціалістів, які володіють мовою жестів.