Пропустити навігацію

Удосконалення системи обслуговування громадян – пріоритетний напрямок роботи кельменецьких пенсійників

31.10.2019 SKAJP PODVIRIVKA 300x187 - Удосконалення системи обслуговування громадян - пріоритетний напрямок роботи кельменецьких пенсійниківЧерговий прийом громадян у форматі відеозв’язку для мешканців села Подвір’ївка провели фахівці Кельменецького відділу обслуговування громадян. Пенсійники надали відвідувачам відеоприйому детальні консультації з пенсійних питань, роз’яснили порядок та умови нарахування пенсій різних видів,  розповіли про залежність розміру майбутньої пенсії від тривалості страхового стажу та розміру легальної  заробітної плати, з якої  сплачують страхові внески. Громадян працездатного віку закликали дбати про пенсійне майбутнє заздалегідь,  у  жодному разі не погоджуючись на  нелегальну працю та заробітки, приховані від держави  “у конвертах”, щоб не позбавляти себе соціального захисту сьогодні та гідного пенсійного забезпечення на старості літ.

Представники Фонду також поінформували мешканців села про нову модель звернення за призначенням пенсії в електронному форматі, яка передбачає онлайн-подання заяви і сканованих копій документів через вебпортал Пенсійного фонду без особистого відвідування сервісного центру. Зазначили, що такий спосіб оформлення пенсії доступний для громадян, які авторизувалися в Особистому кабінеті порталу за допомогою електронного кваліфікованого підпису. Ознайомили з широким спектром інших зручних та корисних послуг, які можна отримати на вебпорталі ПФУ зі значним заощадженням часу, та закликали долучатися до числа користувачів вебпорталу Пенсійного фонду, щоб оперативно отримувати потрібну інформацію з пенсійного забезпечення.

 

background Layer 1