Представники Пенсійного фонду роз’яснюють ветеранам особливості та порядок пенсійного забезпечення
Начальник Глибоцького відділу обслуговування громадян Іван Крецу взяв участь у звітно-виборній конференції районної ради ветеранів, в ході якої поінформував літніх людей про засади пенсійного забезпечення.
Керівник сервісного центру детально роз’яснив порядок призначення пенсій ветеранам війни і праці, розповів про перерахунки пенсій, проведені цьогоріч у зв’язку із законодавчими змінами та підвищенням соціальних стандартів, повідомив, що наступний етап перерахунків відбудеться у грудні.
Іван Крецу також ознайомив присутніх зі зручною можливістю оперативного отримання потрібної інформації з пенсійного забезпечення на вебпорталі Пенсійного фонду й пояснив порядок реєстрації на цьому електронному сервісі. Зазначив, що зареєстровані користувачі вебпорталу отримують доступ до персональних даних пенсійної справи, в тому числі дізнаватись про всі здійснені перерахунки та повідомив про чітку систему захисту особистої інформації. Роздав інформаційні буклети з роз’ясненнями найважливіших питань пенсійного забезпечення і закликав користуватись зручними сучасними послугами пенсійної служби, щоб мати змогу отримувати максимум інформації за мінімальних часових витрат. Порекомендував також читати газету «Пенсійний кур’єр», яка оперативно знайомить з новинами законодавства, надає роз’яснення пенсійних питань та публікує багато цікавої й корисної інформації різноманітної тематики.
Завідувачка Герцаївського відділу обслуговування громадян Лариса Капра взяла участь у засіданні районної ветеранської організації.
Представниця Фонду поінформувала ветеранів про порядок нарахування/перерахунку пенсій, надала фахові відповіді на численні запитання щодо складових, які справляють вплив на формування розмірів пенсійних виплат, пояснила механізм перерахунків пенсій, які відбулися цьогоріч та повідомила про наступні, які відбудуться ближчим часом.
Особливе зацікавлення у пенсіонерів викликала розповідь фахівчині пенсійної служби про сучасні онлайн-сервіси Пенсійного фонду, за допомогою яких можна переглядати персональну інформацію, отримувати правомірні документи з підтвердженням QR-кодом, не виходячи з дому, бути в курсі всіх нарахувань і перерахунків завдяки СМС-інформуванню та за допомогою пенсійного посвідчення нового формату отримувати пенсійні виплати і здійснювати розрахунки. Лариса Капра повідомила також про нову модель звернення за призначенням пенсії в електронному форматі, роз’яснила порядок реєстрації на вебсайті й закликала активно користуватися сучасними послугами пенсійної служби для спрощення процесу вирішення тих чи інших питань пенсійного забезпечення. Усі ці послуги, зазначила представниця Фонду, є надзвичайно зручними і доступними, отож ними варто користуватися.
На завершення зустрічі очільниця сервісного центру роздала ветеранам інформаційні буклети на пенсійну тематику й порадила у випадку виникнення складнощів звертатися до спеціалістів Фонду за телефоном гарячої лінії та через відеозв’язок.