Новий Сервісний центр Пенсійного фонду в Чернівцях пристосований для обслуговування людей з особливими потребами
– Облаштовуючи приміщення для обслуговування громадян, ми дбаємо про людей з особливими потребами. Для орієнтації в залі осіб з вадами зору ми зробили спеціальне яскраве маркування, розмістили інформаційні стенди з адаптованими текстами шрифтом Брайля, за виникнення потреби для надання консультацій людям з вадами слуху залучаємо працівників УТОГ, які володіють жестовою мовою. Наразі завершуємо роботу з облаштування входу пандусами для мало мобільних верств населення, – поінформувала представників ЗМІ під час представлення нового Сервісного центру начальниця управління обслуговування громадян Людмила Троцюк. – Докладаємо усіх зусиль, щоб люди з вадами здоров’я мали безперешкодний доступ до пенсійних послуг нарівні з усіма.