Пропустити навігацію

Обслуговування за електронною чергою: оперативно, зручно, по-сучасному

CHernivtsi servisnyj tsentr 5 300x225 - Обслуговування за електронною чергою: оперативно, зручно, по-сучасномуОновлена зала Сервісного центру Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області тепер приймає відвідувачів у новому просторому приміщенні в історичній будівлі в самому центрі Чернівців. Стараючись зробити процес прийому максимально комфортним для відвідувачів, пенсійники гармонійно поєднали вишукане умеблювання зали з сучасним технічним оснащенням, яке сприяє оперативності проходження черги до спеціалістів та отримання необхідної послуги.

– Формат електронної черги чітко впорядковує процес обслуговування громадян та забезпечує його оперативність, – зазначила начальниця управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Людмила Троцюк. – Отримавши через спеціальний термінал талон з номером черги, відвідувач під час нетривалого очікування має змогу відстежувати її проходження та після звукового сигналу підійти до потрібного спеціаліста. Оскільки людина обирає у меню послуг категорію питання, вона потрапляє саме до відповідного фахівця і швидко отримує необхідну послугу.

background Layer 1