Пенсійники закликають буковинців користуватись сучасними способами отримання інформації та послуг
Сучасні технології, які все глибше проникають в усі сфери життя суспільства, значно спрощують процеси отримання інформації та послуг. Легко, просто і швидко вирішити питання пенсійного забезпечення, не виходячи з дому, можна за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду, – про це інформують чернівчан, які звертаються на прийом до нового Сервісного центру, фахівці пенсійної служби.
З переліком актуальних послуг відвідувачів знайомлять виразні великоформатні плакати, розміщені у залі очікування. Тут же до послуг громадян обладнане спеціальне робоче місце з доступом до мережі Інтернет, де самостійно або за допомогою фахівців можна здійснити реєстрацію, створити Особистий кабінет на вебпорталі, ознайомитись з переліком послуг та за потреби тут же їх отримати. Зареєстровані користувачі, які авторизуються на порталі за допомогою електронного цифрового підпису, мають змогу подати у режимі онлайн заяву про призначення/перерахунок пенсії, замовити й отримати електронні довідки з підтвердженням QR-кодом, які можна подавати до установ в електронному форматі без потреби їх особистого відвідання та засвідчення особистим підписом – QR-код забезпечує абсолютну правомірність таких документів.
– Широкий спектр електронних послуг, які можна отримати на вебпорталі Пенсійного фонду, дає змогу уникнути потреби особистого відвідання інстанцій і значно заощадити час, – наголошують відвідувачам Сервісного центру представники Фонду.