Наближення послуг до громадян – важливий напрямок роботи буковинських пенсійників
Надання кваліфікованих роз’яснень пенсіонерам є першочерговим завданням пенсійної служби. Фахівці усіх сервісних центрів Пенсійного фонду активно працюють в цьому напрямку, стараючись донести потрібну інформацію до мешканців найвіддаленіших куточків Буковини, особливо людей поважного віку, застосовуючи зручні та доступні методи комунікації, такі як зв’язок телефоном та відеозв’язок.
У продовження доброї традиції, заснованої на піклуванні про людей похилого віку, працівники Сокирянського відділу обслуговування громадян здійснюють «дзвінки турботи» до мешканців району, яким виповнилося 80 і більше років, головам місцевих ветеранських організацій, а також людям з обмеженими можливостями.
Начальник відділу з питань призначення і перерахунків пенсій в Сокирянському районі Світлана Глюза зателефонувала літнім людям, щоб поцікавитись їхнім станом справ та здоров’я, надати за потреби необхідну допомогу та роз’яснення питань, у яких розібратись самостійно не змогли. Представник Фонду запитала про своєчасність виплати пенсій, якість обслуговування поштових відділень та надала детальні роз’яснення засад пенсійного законодавства, відповіла на індивідуальні запитання кожного зі співрозмовників.
Абоненти були неабияк задоволені виявленою увагою та консультаційною допомогою фахівця пенсійної служби й виявили їй свою щиру вдячність.
Начальник відділу з питань призначення та перерахунків пенсій в Сокирянському районі Світлана Глюза провела прийом громадян у приміщенні відділення соціально-побутової адаптації і соціально-медичних послуг територіального центру м.Сокиряни.
Громадяни отримали інформацію про перелік документів, необхідних для призначення пенсій, роз’яснення умов реалізації права на призначення пенсій різних видів, перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам з урахуванням стажу та заробітної плати та інших аспектів пенсійного забезпечення.
Після прийому громадян фахівець пенсійної служби поспілкувалась з відвідувачами й працівниками відділення соціально-побутової адаптації і соціально-медичних послуг територіального центру м. Сокиряни, надала відповіді на індивідуальні запитання щодо умов призначення пенсій, складових, які впливають на обчислення їх розміру. Світлана Глюза зауважила на підвищенні вимог до необхідної кількості років трудової діяльності для реалізації права на пенсійне забезпечення і наголосила на важливості офіційного працевлаштування для майбутнього пенсійного забезпечення.
Фахівець пенсійної служби також поінформувала відвідувачів прийому та всіх присутніх про електронні послуги, за допомогою яких можна отримати доступ до персональних даних з Реєстру застрахованих осіб, одержати в онлайн-режимі правомірні документи з підтвердженням QR-кодом, не виходячи з дому. Пояснила порядок реєстрації на Веб-порталі Пенсійного фонду, налаштування послуги СМС-інформування та закликала громадян стати активними користувачами сучасних послуг пенсійної служби.
Начальник Хотинського відділу обслуговування громадян Світлана Шкуренко провела прийом жителів села Круглик у режимі відеозв’язку.
Представник Фонду надала відвідувачам відеоприйому роз’яснення порядку призначення пенсії за віком, по інвалідності та за вислугу років. Відповіла на індивідуальні запитання щодо складових пенсійних виплат, акцентувавши увагу на залежності розміру пенсії від тривалості страхового стажу й величини заробітної плати, з якої сплачені внески. Окреслила переваги одержання пенсійних виплат через банківські установи, повідомила про безперебійне та своєчасне їх фінансування. Особам передпенсійного віку Світлана Шкуренко рекомендувала завчасно подавати до органів Фонду документи, необхідні для призначення пенсії, з метою їх правової перевірки.
Під час спілкування з фізичними особами-підприємцями села представник Пенсійного фонду зосередила увагу на роз’ясненні важливості дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці та недопущення нелегальної зайнятості. Поінформувала про можливість добровільної участі в загальнообов’язковому державному соціальному страхуванні.
Світлана Шкуренко також поінформувала мешканців району про зручні способи отримання інформації за допомогою електронних сервісів, пояснила порядок реєстрації на Веб-порталі Пенсійного фонду, налаштування СМС-повідомлень та закликала активно користуватись сучасними послугами пенсійної служби, адже це дуже легко і зручно.