Звіт про роботу із зверненнями громадян за січень-вересень 2018 р.
Діяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області протягом 9 місяців 2018 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, сприяння втіленню їх у життя, зміцнення їх авторитету, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.
Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком.
Протягом 9 місяців 2018 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло 3782 звернення, що на 1063 більше у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (2719). Питома вага звернень, які надійшли з вищих органів влади до Фонду області, становить 19% (158) від загальної кількості письмових звернень (851), що на 24 більше, ніж протягом звітного періоду минулого року (134).
До «Урядового контактного центру» звернулось 404 особи або 11% від загальної кількості усіх звернень (3782), що більше на 166 звернень порівняно з аналогічним періодом 2017 року (238).
Необхідна інформація | Кількість звернень | ||||
за 9 місяців
2017 року |
за 9 місяців
2018 року |
Приріст | |||
1. | Кількість звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, в т.ч.: |
2481
|
3378 | +897 | |
– в письмовій формі | 687 | 851 | +164 | ||
– на особистому прийомі | 1770 | 2403 | +633 | ||
– на веб-портал електронних послуг | 24 | 124 | +100 | ||
2. | до державної установи ”Урядовий контактний центр” |
238 |
404 |
+166 |
|
Всього: | 2719 | 3782 | +1063 |
На особистих та виїзних прийомах керівництвом Фонду області прийнято 2403 особи або 64% від загальної кількості усіх звернень (3782).
В своїх зверненнях до Фонду області громадяни порушували питання щодо призначення та перерахунку пенсії (16% від загальної кількості усіх звернень), роз’яснення окремих норм діючого пенсійного законодавства (14%), підвищення розміру пенсії (8%), визначення права на пенсію (5%) тощо.
Залишаються актуальними дистанційні форми надання послуг через послугу відеозв’язку. Протягом звітного періоду отримали консультації з пенсійного забезпечення в режимі відеозв’язку 2683 особи, що на 333 більше, ніж протягом звітного періоду минулого року (2350). В т.ч. керівництвом Фонду області надано консультацій 1003 особам, що на 271 більше, ніж протягом аналогічного періоду минулого року (732).
Протягом 9 місяців 2018 року спеціалістами Фонду області проводились виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, осіб з інвалідністю за зором та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, під час яких надано консультацій 594 особам.
За звітний період в постійно діючих консультативних пунктах отримали консультації та роз’яснення 1555 осіб, що більше на 506, ніж за аналогічний період минулого року (1049).
Протягом 9 місяців 2018 року в режимі робочого дня в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області за допомогою “гарячої” телефонної лінії отримали консультації та роз’яснення 7566 осіб, що на 1993 особи більше, ніж за звітний період 2017 року (5573).
За період з 01.01.2018 по 30.09.2018 за принципом «єдиного вікна» прийнято 113766 громадян, що більше на 17196 осіб, ніж за аналогічний період 2017 року (96570).
Показники | Кількісна характеристика станом на 01.10.2018 |
Кількість наданих консультацій, роз’яснень, послуг всього, з них: | 113766 |
-надійшло заяв про призначення та про перерахунок пенсії (Ф.10) | 14330 |
-кількість звернень майбутніх пенсіонерів, щодо вивчення документів для призначення пенсії та надання фахової допомоги у їх витребуванні | 2458 |
-видано довідок | 35309 |
-кількість звернень щодо отримання пенсійних посвідчень | 10731 |
-оформлено одноразових допомог на поховання та прийнято заяв на недоотриману пенсію | 9432 |
– кількість громадян, прийнятих на особистому прийомі | 27638 |
-з інших питань пенсійного забезпечення | 13868 |
Протягом звітного періоду спостерігається збільшення кількості електронних звернень через Веб-портал Фонду (протягом звітного періоду зареєстровано 124 звернення громадян). Кількість зареєстрованих користувачів веб-порталу по області складає 27499 осіб, тобто за 9 місяців 2018 року зареєстровано 16948 осіб.
Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області постійно проводиться контроль за додержанням законодавства про звернення громадян шляхом розгляду зазначених питань на колегіях Головного управління, проведення щомісячних моніторингів питань, поставлених у зверненнях.