Пропустити навігацію

Пенсійна служба дбає про надання буковинцям високоякісних послуг

20191114 101045 300x225 - Пенсійна служба дбає про надання буковинцям високоякісних послугНа колегії в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, приуроченій підсумкам роботи за 10 місяців 2019 року, відзначили позитивні результати впровадження єдиних стандартів і сучасних технологій обслуговування громадян, що сприяють високій якості надання мешканцям краю пенсійних послуг.

Усі приміщення сервісних центрів області оновлено за принципом «Прозорого офісу», з урахуванням вимог до приміщень та залів обслуговування пенсійної служби. З 4 листопада нинішнього року запрацював оновлений Сервісний центр м. Чернівці в історичній будівлі в самому центрі міста. Нове приміщення працівники Пенсійного фонду облаштували з максимальним комфортом для відвідувачів та наповнили його корисною інформацією. Сучасне технічне обладнання, яке забезпечує функціонування електронної черги, доступ до мережі Інтернет та потрібних баз даних, близьке спілкування без жодних бар’єрів, прагнення обслужити відвідувачів на високому рівні, доброзичливе ставлення формують атмосферу приємного ділового спілкування і позитивних емоцій.

За період з січня по жовтень 2019 року сервісними центрами Головного управління надано 142,5 тис. послуг з питань, пов’язаних із пенсійним забезпеченням громадян та діяльністю органів Пенсійного фонду України, в тому числі за допомогою «гарячої» телефонної лінії отримали консультації 10,9 тис., в режимі відеозв’язку – 2,8 тис. осіб, здійснено 636 виїзних прийомів за місцем проживання громадян.

– За результатами проведеного серед мешканців краю опитування, оцінка буковинцями якості обслуговування є доволі високою – 99,9% опитаних висловили цілковите задоволення отриманими послугами, – зазначила начальниця управління обслуговування громадян Людмила Троцюк.

background Layer 1