Пропустити навігацію

Наближення послуг до громадян – пріоритетний напрямок роботи буковинських пенсійників

20191114 100840 1 300x225 - Наближення послуг до громадян – пріоритетний напрямок роботи буковинських пенсійниківОдним із важливих завдань служби є наближення послуг до людей. Про це йшлося на засіданні колегії при начальникові Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області.

Для надання фахових консультацій працівники Фонду виїжджають за місцем проживання краян, їх тимчасового перебування на стаціонарному лікуванні, влаштовують виїзні прийоми. В усіх районах області створені віддалені робочі місця фахівців Пенсійного фонду в об’єднаних територіальних громадах. За 10 місяців цього року на 28 віддалених робочих місцях в ОТГ спеціалісти відділів обслуговування громадян області надали мешканцям населених пунктів області близько півтори тисячі послуг.

– Поза межами ОТГ здійснюється обслуговування громадян на віддалених робочих місцях в Іванівецькій сільській раді Кельменецького району, Берегометській селищній раді, в Чернівецькому міському центрі зайнятості, двох філіях Чернівецької міської бібліотеки, в УТОГ. Налагоджено співпрацю з Чернівецькою  обласною організацією Українського товариства глухих, здійснюється прийом громадян в приміщенні Центру надання адміністративних послуг, – зазначила начальниця управління обслуговування громадян Людмила Троцюк.

За допомогою гарячої телефонної лінії цьогоріч отримали консультації близько 11 тисяч буковинців, у режимі відеозв’язку – майже три тисячі осіб, з початку року фахівці пенсійної служби здійснили понад шість сотень виїзних прийомів за місцем проживання громадян. Практикуються “дзвінки турботи” до осіб з інвалідністю та людей похилого віку, яким виповнилося 80 років і старших, для надання необхідних роз’яснень, вивчення кола питань, які потребують оперативного вирішення.

Колегія відзначила позитивні напрацювання буковинських пенсійників та узгодила шляхи подальшої роботи в цьому напрямку.

 

background Layer 1