Наближення послуг до громадян – пріоритетний напрямок роботи буковинських пенсійників
Одним із важливих завдань служби є наближення послуг до людей. Про це йшлося на засіданні колегії при начальникові Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області.
Для надання фахових консультацій працівники Фонду виїжджають за місцем проживання краян, їх тимчасового перебування на стаціонарному лікуванні, влаштовують виїзні прийоми. В усіх районах області створені віддалені робочі місця фахівців Пенсійного фонду в об’єднаних територіальних громадах. За 10 місяців цього року на 28 віддалених робочих місцях в ОТГ спеціалісти відділів обслуговування громадян області надали мешканцям населених пунктів області близько півтори тисячі послуг.
– Поза межами ОТГ здійснюється обслуговування громадян на віддалених робочих місцях в Іванівецькій сільській раді Кельменецького району, Берегометській селищній раді, в Чернівецькому міському центрі зайнятості, двох філіях Чернівецької міської бібліотеки, в УТОГ. Налагоджено співпрацю з Чернівецькою обласною організацією Українського товариства глухих, здійснюється прийом громадян в приміщенні Центру надання адміністративних послуг, – зазначила начальниця управління обслуговування громадян Людмила Троцюк.
За допомогою гарячої телефонної лінії цьогоріч отримали консультації близько 11 тисяч буковинців, у режимі відеозв’язку – майже три тисячі осіб, з початку року фахівці пенсійної служби здійснили понад шість сотень виїзних прийомів за місцем проживання громадян. Практикуються “дзвінки турботи” до осіб з інвалідністю та людей похилого віку, яким виповнилося 80 років і старших, для надання необхідних роз’яснень, вивчення кола питань, які потребують оперативного вирішення.
Колегія відзначила позитивні напрацювання буковинських пенсійників та узгодила шляхи подальшої роботи в цьому напрямку.