Пропустити навігацію

Діджиталізація в дії

1 300x166 - Діджиталізація в діїСучасні технології вносять корективи не тільки в життя людей, а й в діяльність установ, які надають послуги населенню, зобов’язавши фахівців міняти підходи в роботі та методи взаємодії з громадськістю. Однією з таких установ є Пенсійний фонд України.

В результаті розвитку технологій можливості вебпорталу значно розширились. Спеціально розроблені електронні сервіси Пенсійного фонду стали орієнтовані не лише на пенсіонерів, а й підприємців, майбутніх пенсіонерів, студентську молодь, яка тільки стоїть перед вибором своєї трудової діяльності. Ці сервіси тематично акумулювали всю накопичену корисну інформацію і послуги, які надає пенсійна служба в одному місці.2 300x133 - Діджиталізація в дії

Відтепер користувач вебпорталу міг налаштувати безкоштовний сервіс СМС-інформування та щомісячно безкоштовно отримувати короткі повідомлення для застрахованих осіб – про зарахування/незарахування єдиного соціального внеску підприємством, на якому він працює, інформацію про «зароблений» особистий страховий стаж; для пенсіонерів – про результати розгляду звернення за призначенням пенсії, необхідність звернення до Пенсійного фонду України для підтвердження даних про особу.

3 300x200 - Діджиталізація в діїТакож через особистий кабінет можна подати електронне звернення до Пенсійного фонду, записатись на особистий прийом. Пенсійний фонд України створив спеціальний кабінет страхувальника, через який можна перевірити інформацію про подання звітності, бачити повну інформацію щодо сплати підприємством та фізичними особами-підприємцями єдиного соціального внеску, в тому числі – щодо заборгованості з цього виду платежу до Фонду.

Через кабінет страхувальника стало можливо також отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника.333 1 300x252 - Діджиталізація в дії

У 2018 році, щоб донести до громадян краю інформацію щодо можливостей та переваг електронних послуг Пенсійного фонду, у людних місцях розміщувалися рекламні банери, мешканцям області роздавали інформаційні буклети, в торгових центрах, на віддалених робочих місцях працівників Фонду в області, сервіних центрах, в музеї Головного управління транслювалися інструкційні відеоролики щодо можливостей, які надають сучасні послуги електронного формату, та порядку їх налаштування.

В цей період до різних проектів, які впроваджує пенсійна служба краю, починає активно долучатись молодь. Зокрема, для забезпечення широкої комунікаційної кампанії щодо популяризації електронних сервісів від Пенсійного фонду України було ініційовано проект «Уроки пенсійної мобільності», під час якого представники Фонду демонстрували громадянам відеоролики з інструкцією для налаштування СМС-інформування, отримання довідок з QR-кодом, ролик про нові онлайн-сервіси від Пенсійного фонду України, відеосюжет про інформаційну сторінку вебпорталу Пенсійного фонду України.

4 300x169 - Діджиталізація в діїРезультатами таких уроків стало запровадження учнями волонтерського руху з надання допомоги людям старшого віку в оволодінні електронними технологіями сучасних послуг пенсійної служби. Крім того волонтери почали допомагати своїм рідним та близьким, які не володіли комп’ютером, отримати не виходячи з дому консультації чи роз’яснення у фахівців пенсійної служби за допомогою відеозв’язку.

Також пенсійна служба краю ініціює проект «Тижні добрих справ – наша турбота про літніх людей», в рамках якого школярі та студенти допомагали людям похилого віку стати активними користувачами електронних послуг Пенсійного фонду, зокрема в реєстрації на вебпорталі Фонду та навчанні користувацьким навичкам отримання потрібної інформації.

Варто зауважити, що впродовж 2018 року велика увага приділялась роботі з учнівсько-студентською молоддю. Представники Фонду проводили зустрічі з представниками юного покоління, якому належить будувати майбутнє держави. Пенсійники докладно роз’яснювали молодим людям важливість чесних, легальних трудових відносин і прозорої оплати праці для отримання соціального захисту під час трудової діяльності та гідного пенсійного забезпечення в майбутньому, про яке необхідно дбати заздалегідь.5 300x225 - Діджиталізація в дії

З метою вивчення думки студентів щодо легалізації праці представники Фонду ініціювали проведення студентських дебатів, на яких майбутні молоді фахівці висловлюють аргументи «за» чи «проти» офіційного працевлаштування.

6 264x300 - Діджиталізація в діїДля привернення уваги широких кіл громадськості до негативних наслідків нелегальної зайнятості фахівці Головного управління також організували проведення у мережі Facebook естафети-челлендж «Я – за легалізацію праці!», участь у якій взяли сотні користувачів соціальних мереж.

У 2019 році, крокуючи в «ногу з часом» та використовуючи останні досягнення в галузі технологій, Пенсійний фонд України  продовжує кардинальні зміни формату обслуговування громадян, намагаючись зробити обслуговування пенсіонерів, роботодавців та громадян більш якісним, оперативним та функціональним.

Починаючи з 23 серпня 2019 року в Головному управлінні здійснено перехід на формування електронних пенсійних справ, без створення паперової справи. Також організовано роботу з ретроконверсії.Retrokoniersiya skan 1 300x216 - Діджиталізація в дії

Цьогоріч Пенсійний фонд України презентував нову модель звернення громадян за призначенням пенсії в “один дотик” через вебпортал електронних послуг Фонду.

Призначення пенсії в “один дотик” – був першим етап впровадження системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі («Е-пенсія»), що реалізується Пенсійним фондом України і включає заходи з переведення в електронну форму надання послуг та організацію обміну даними з державними реєстрами для зменшення паперового документообігу при наданні послуг.7 300x211 - Діджиталізація в дії

Новий сервіс дозволяв призначити пенсію за одне відвідування сервісного центру, попередньо подавши заяву та усі необхідні документи через вебпортал електронних послуг Фонду.

8 300x185 - Діджиталізація в діїВпровадження такої системи спростило взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, дозволивши зменшити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, та забезпечило максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.

Наступним етапом впровадження пенсійних послуг в «Е-площині» –  стало впровадження в тестовому форматі нового електронного сервісу – мобільний додаток «Пенсійний фонд». Відтепер громадяни мають можливість доступу до електронних сервісів Фонду у зручному форматі з мобільних пристроїв – смартфонів та планшетів.

Віднедавна в особистому кабінеті застрахованої особи на Вебпорталі Пенсійного фонду України також запроваджено надання послуги із автоматичного розрахунку прогнозованого розміру пенсії «Пенсійний калькулятор», який надає можливість введення даних для розрахунку прогнозованого розміру пенсії за віком та загального стажу.

background Layer 1